تذکر نماینده اقلید در خصوص برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی


تذکر نماینده اقلید در خصوص برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی

نماینده مردم اقلید در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه‌ریزی در خصوص صادرات محصولات مازاد ضمن جلوگیری از ضرر کشاورزان موجب ارزآوری بیشتری در شرایط موجود می شود.

به گزارش ایسنا، سید حسین افضلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشکر از قوه قضائیه برای مبارزه با مفسدان اقتصادی گفت: قطعا این مبارزات در تقویت اعتماد عمومی بسیار موثر است.

نماینده مردم اقلید در مجلس افزود: از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم که در خصوص احداث تنها پل موجود در مسیر اصلی شهرستان اقلید که در جریان سیل تخریب شده و سیستم تهویه تونل اباصالح المهدی که بیش از دو سال از طراحی آن می گذرد اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی به علت «رفع به موقع مشکل کود مورد نیاز کشاورزان» ادامه داد: از ایشان درخواست می‌کنم تا نسبت به ساماندهی برخی از محصولات کشاورزی که حاصل یک سال زحمت کشاورزان است چاره اندیشی کنند، برنامه ریزی در خصوص صادرات محصولات مازاد ضمن جلوگیری از ضرر و کشاورزان موجب ارزآوری بیشتری در شرایط موجود می شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از آن جا که در جریان سیل استان فارس، شهرستان اقلید بیشترین خسارت را دیده از مسئولین مربوطه درخواست می‌کنم نسبت به جبران بخشی از خسارات که به مردم و اماکن عمومی وارد شده توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو و سرپرست وزارت آموزش و پرورش به این منطقه به علت حل بخشی از مشکلات برق و آموزش و پرورش شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید