استاندار خراسان رضوی «دبیر کارگروه ملی زیارت» شد


استاندار خراسان رضوی «دبیر کارگروه ملی زیارت» شد

تهران- ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهوری در حکمی «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی را به عنوان «دبیر کار گروه ملی زیارت» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «محمود واعظی» امروز- یکشنبه- در این حکم خطاب به رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نوشت: بدینوسیله در اجرای مصوبه شماره ۶۹۴۴۹/ت/۵۱۰۴۵ مورخ بیستم شهریورماه ۱۳۹۳ هیأت وزیران به منظور توسعه، تعمیق زیارت و ترویج فرهنگ رضوی و اتخاذ تصمیمات هماهنگ در خصوص امور فرهنگی، عمرانی، زیربنایی و زیرساخت‌ها در امور زائران در مقیاس ملی و بین‌المللی و با عنایت به سوابق ارزشمند جناب‌عالی که از خدمتگزاران و مروجان فرهنگ رضوی هستید به عنوان «دبیر کارگروه ملی زیارت» منصوب می‌شوید.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این حکم عنوان کرد: نظر به اینکه مقرر است دبیرخانه دائمی کارگروه در آن استانداری مستقر شود، انتظار دارد با برگزاری مستمر و منظم جلسات به منظور اتخاذ تصمیمات هماهنگ، ساماندهی و تدوین سیاست‌های راهبردی حوزه‌های فرهنگی، رفاهی، زیربنایی و تسهیل امور زائران در مقیاس ملی و بین‌المللی گام‌های مثبت و مؤثری بردارید.

واعظی در این حکم همچنین توفیق وی را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی