صورت‌های مالی بیمه نوین تصویب شد


صورت‌های مالی بیمه نوین تصویب شد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین جهت بررسی و تصویب صورت های مالی دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 و تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود با حضور بیش...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین جهت بررسی و تصویب صورت های مالی دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود با حضور بیش از ۷۲ درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

ابتدا عیسی شهسوار خجسته به‌عنوان رئیس جلسه، سیدحسین خاتمی، نماینده بانک اقتصاد نوین و همایون باقری طاری، نماینده مجموعه توسعه صنایع بهشهر به عنوان ناظران جلسه، نرگس پولادی به عنوان نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی موسسه حسابرسی رایمند و همکاران و شقایق دیلمی پور، مدیر امورمالی بیمه نوین به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند. در این جلسه همچنین مقدمی به عنوان نماینده بیمه مرکزی و عابدی به‌عنوان نماینده سازمان بورس اوراق بهادار حضور داشتند.

پس از آن، حسین کریم‍‌خان زند، مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیات مدیره و عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۷ پرداخت. پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ ‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس، صورت های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، عملکرد هیات مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود ۳۰ ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

همچنین مبلغ سه هزار میلیون ریال نیز به‌عنوان حق‌الزحمه حسابرس قانونی و بازرس مستقل تعیین شد. در پایان نیز موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز، بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در بخش دیگری از این مجمع عمومی، با رای سهامداران و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه نوین، مبلغ سه هزار میلیون ریال به عنوان بودجه فعالیت ‌های حوزه «مسئولیت اجتماعی» در نظر گرفته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)