بررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته


رسانه کلیک – نوسانات قیمت بیت کوین طی یک هفته گذشته باعث شد که ارزش این ارز پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های زیاد، نهایتا به 9400 دلار برسد. ارز دیجیتال بیت کوین، باز هم در این هفته دچار افت شد. پس از اینکه از اوایل سال 2019 بیت کوین شروع به […] نوشته بررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – نوسانات قیمت بیت کوین طی یک هفته گذشته باعث شد که ارزش این ارز پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های زیاد، نهایتا به ۹۴۰۰ دلار برسد.

بررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشتهبررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشتهبررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته

ارز دیجیتال بیت کوین، باز هم در این هفته دچار افت شد. پس از اینکه از اوایل سال ۲۰۱۹ بیت کوین شروع به بازیابی خود کرد و افزایش قیمت چشمگیری داشت، نهایتا در طی این دو ماه گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد و بارها در بازه های قیمتی مختلف، جا‌به‌جا شد. هفت روز گذشته این نوسانات به نفع بیت کوین نبود و در نهایت این ارز دیجیتال نزدیک به ۲۰۰۰ دلار کاهش قیمت داشت.

روز یکشنبه، ۳۰ تیرماه بیت کوین بالاترین قیمت خود درهفت روز گذشته را داشت. قیمت این ارز در ساعات ابتدایی روز یکشنبه، حدود ۱۱۰۰۰ دلار بود. اما در همان روز بیش از ۵۰۰ دلار کاهش قیمت را تجربه کرد و به کمتر از ۱۰۵۰۰ دلار رسید. آغاز روز دوشنبه با کمی رشد قیمت همراه بود، اما بازهم این روند نزولی باعث شد تا ارز دیجیتال بیت کوین با قیمتی کمتر نسبت به روز قبل و حدود ۱۰۳۵۰ دلار، وارد سه شنبه شود. تقریبا در تمام ساعات روز سه شنبه، این ارز با کاهش قیمت روبه‌رو بود و در نهایت این افت باعث شد که قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار نیز برسد.

بررسی نوسانات قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته

نوسانات شدید قیمت بیت کوین، باعث شد در حالی که بیت کوین با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار وارد روز چهارشنبه شود، در طی یک روز با روند صعودی خود تا ۱۰۱۰۰ دلار افزایش یابد و دوباره در ساعات پایانی همان روز به ۹۷۰۰ دلار کاهش یابد. روز های پنجشنبه و جمعه نیز بار دیگر این ارز در محدوده ۱۰۰۰۰ دلار بالا و پایین شد.

سرانجام ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت ۹۷۰۰ دلاری وارد روز شنبه، ۵ مرداد شد و در ساعات ابتدایی این روز، روند نزولی به خود گرفت، به طوری که قیمت آن به بیش از ۱۰۱۰۰ دلار نیز رسید. با این وجود، از اواسط همان روز بیت کوین شروع به کاهش کرد و با افت قیمتی نسبتا شدید و حدودا ۷۰۰ دلاری، در ساعات پایانی به ۹۴۰۰ رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی