تست تصادف ب ام و “سری 6 جی تی” با 5 ستاره ایمنی | فیلم


در نمای روبه‌رو، تشخیص تفاوت سری 6 گرن توریسمو با یک سری 5 استاندارد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست؛ چراکه چراغ‌های اصلی و جلوپنجره یکسان هستند و مشابه دیگر مدل‌های جدید بی‌ام‌و، برای سری 6 استفاده خواهند شد تا برخلاف سال‌های قبل، این خودرو چندان متفاوت و شاخص نباشد. فعلا مدل سری 6 گرن توریسمو، تنها در نسخه‌ی 640i همراه با فناوری Xdrive عرضه خواهد شد...

در نمای روبه‌رو، تشخیص تفاوت سری ۶ گرن توریسمو با یک سری ۵ استاندارد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست؛ چراکه چراغ‌های اصلی و جلوپنجره یکسان هستند و مشابه دیگر مدل‌های جدید بی‌ام‌و، برای سری ۶ استفاده خواهند شد تا برخلاف سال‌های قبل، این خودرو چندان متفاوت و شاخص نباشد.

فعلا مدل سری ۶ گرن توریسمو، تنها در نسخه‌ی ۶۴۰i همراه با فناوری Xdrive عرضه خواهد شد که آستانه‌ی قیمت ۷۰ هزار دلار به همراه دارد.طبق معمول، مدل‌های بی‌ام‌و که از عبارت «گرن» در نام آن‌ها استفاده می‌شود، ترکیبی از یک خودروی هاچبک و سدان در قسمت عقب هستند. سری ۶ گرن توریسمو با ابعادی به طول ۵۱۰ سانتیمتر، پهنای ۱۹۰ سانتیمتر و ارتفاع سقف ۱۵۴ سانتیمتر، ایده‌آل به نظر می‌رسد.

تست تصادف ب ام و “سری 6 جی تی” با 5 ستاره ایمنی | فیلم

بی ام و | تگ

می‌توان این محصول جدید را، یک سری ۵ با آپشن‌های نسبتا کامل دانست. نوار چراغ‌های هگزاگونال LED همراه با امکان تغییر زاویه برای چراغ‌های اصلی، در مدل ۶۴۰i استفاده شده است. مجاری هوا در جلوپنجره، قابلیت تنظیم خودکار دارند تا علاوه بر کنترل هوای ورودی و درجه‌ی حرارت زیر کاپوت، آیرودینامیک فعال را در اختیار بگذارد. علاوه بر این، با حضور اسپویلر عقب همراه با قابلیت تغییر وضعیت، نیروی عمودی بر انتهای خودرو و قابلیت آیرودینامیک آن در سرعت‌های بالاتر از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت بهینه‌سازی می‌شود. از نظر آپشن‌ها و فناوری‌ها به‌کاررفته در سری ۶ گرن توریسمو، با خودرویی در حد سری ۷ روبه‌رو هستیم. آخرین نسخه‌ از فناوری iDrive در ۶۴۰i وجود خواهد داشت که شامل نمایشگر اصلی تمام لمسی در سایز ۱۰.۲۵ اینچ است. سیستم صوتی ارزشمند این خودرو، از برند باور اند ویلکینز به قدرت ۱۴۰۰ وات استفاده می‌کند که هماهنگ با ناوبری ماهواره‌ای و قابلیت ارتباط با انواع تلفن‌های هوشمند با رابط کاربری اپل کارپلی و اندروید اتو عمل می‌کند. با استفاده از ناوبری ماهواره‌ای این خودرو، می‌توان علاوه بر دسترسی به اطلاعات ترافیکی و مسیریابی دقیق، در شهرهای مجهز به زیرساخت‌های مدرن به جای پارک مناسب برای خودرو رسید.

(۴۲۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس