خراسان رضوی و قزوین قهرمان مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان شدند


خراسان رضوی و قزوین قهرمان مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان شدند

مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان پسر در قالب سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور که از سه روز پیش در اردبیل آغاز شده بود، دیشب پایان یافت و تیم خراسان رضوی در رشته فوتسال و تیم قزوین در...

مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان پسر در قالب سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور که از سه روز پیش در اردبیل آغاز شده بود، دیشب پایان یافت و تیم خراسان رضوی در رشته فوتسال و تیم قزوین در رشته والیبال قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

در رشته ورزشی فوتسال و در فینال این مسابقات تیم خراسان رضوی با غلبه ۳ بر ۲ بر تیم سیستان و بلوچستان در ضربات پنالتی، برنده این دوره از مسابقات شد و تیم رقیب نیز در جایگاه دوم ایستاد.

تیم فوتسال دانش آموزی استان کردستان نیز در دیدار رده بندی با نتیجه یک بر صفر بر تیم بوشهر غلبه کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته ورزشی والیبال دانش‌آموزی نیز استان قزوین با مغلوب کردن تیم استان یزد در جایگاه اول قرار گرفت و تیم حریف به مقام دوم رسید.

همچنین در دیدار رده‌بندی نیز تیم والیبال دانش‌آموزی استان گیلان با شکست دادن تیم استان گلستان مقام سوم را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، در سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور در دو رشته فوتسال و والیبال ۸۰۶ دانش‌آموز از ۳۱ استان کشور به اردبیل آمده و در مسابقات شرکت کردند.

در جریان این مسابقات، ۳۷۲ دانش‎آموز فوتبالیست در قالب ۳۱ تیم استانی و ۴۳۴ ورزشکار والیبالیست در قالب ۳۱ تیم از استان‌های کشور رقابت کردند.

به گفته حمیدرضا صاحب معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، برای حضور در این رقابت ورزشی در قالب هر تیم فوتسال دانش آموزی استان‌های کشور ۱۲ نفر و هر تیم والیبال نیز ۱۴ نفر دانش آموز پسر دوره متوسطه اول و متوسطه دوم از ۳۱ استان کشور به اردبیل اعزام کرده بودند.

رقابت تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در سالن ورزشی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش، سالن شهید آسمانی و سالن جهان پهلوان حسین رضازاده و نیز سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل برگزار شد./

۱۹۰۵/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...