معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول


رفتن به پارک های آبی یکی از تفریحات پر طرفدار در فصل تابستان محسوب می شود. یکی از شهرهایی که پارک های آبی مهیج و متنوعی دارد، استانبول است. پارک آبی توزلا در نزدیکی ساحل توزلا، بزرگترین پارک آبی استانبول است. اگر تصورتان از پارک آبی توزلا فقط چند استخر پر آب و سرسره است، سخت در اشتباهید! گذراندن وقت در این پارک آبی خیلی بیشتر از این حرف ها مهیج...

رفتن به پارک‌های آبی یکی از تفریحات پر طرفدار در فصل تابستان محسوب می‌شود. یکی از شهرهایی که پارک‌های آبی مهیج و متنوعی دارد، استانبول است. پارک آبی توزلا در نزدیکی ساحل توزلا، بزرگترین پارک آبی استانبول است. اگر تصورتان از پارک آبی توزلا فقط چند استخر پر آب و سرسره است، سخت در اشتباهید! گذراندن وقت در این پارک آبی خیلی بیشتر از این حرف‌ها مهیج است. در ادامه مطلب شما را با تفریحات بزرگترین پارک آبی استانبول، قوانین جالبش و از همه مهمتر آدرس و نحوه رسیدن به آن آشنا می‌کنیم.

پارک آبی توزلا کجاست؟

بزرگترین پارک آبی استانبول در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد. این پارک آبی به نام پارک آبی مارینا آکوآ پارک شهرت دارد و به دلیل نزدیکی‌اش به ساحل توزلا به آن پارک آبی توزلا نیز می‌گویند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با نحوه رسیدن به قسمت آسیایی استانبول مطلب « چطور بین دو بخش اروپایی و آسیایی استانبول تردد کنیم؟» را بخوانید.

معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول

تفریحات پارک آبی توزلا چیست؟

بلندترین سرسره تیوبی اروپا

شما با نشستن در این سرسره از ارتفاع حدود 25 متری به درون استخری پر آب می‌افتید. هیجان این کار به شما حس اسکای دایوینگ (پرواز در آسمان) را می‌دهد. این سرسره بلندترین ارتفاع را در میان سرسره پارک‌های آبی اروپا دارد.

معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول

تونل‌های رنگین کمانی

در این پارک آبی تونل‌هایی با رنگ‌های رنگین کمان وجود دارد که شما را پس از فضایی تاریک ناگهان درون آب استخر پرت می‌کند. عبور از این تونل‌ها حسی مانند عبور از یک سیاه چاله فضایی را به شما خواهد داد.

ورزش‌های آبی

علاوه بر سرسره‌ها و تونل‌های مهیجی که شما را به درون استخرهای آب می‌اندازند، در این پارک آبی، 15 تفریح ورزشی آبی مهیج نیز در انتظار شماست! تفریحاتی مانند جت اسکی، بنانا، ساید کیک، غواصی و...

معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول

شکم گردی در پارک آبی توزلا

بهترین غذاهای ترکی را می‌توانید در رستوران 5 ستاره آکوآ پارک بچشید! بردن غذا و نوشیدنی به این پارک ممنوع است و همین موضوع توفیقی اجباری برای چشیدن غذاهایی لذیذ خواهد بود.

فضای شاد و مفرح پارک آبی توزلا

تمام طول روز در بزرگترین پارک آبی استانبول، موسیقی‌های مهیج پخش می‌شود. علاوه بر آن تفریحات متنوعی مثل کف بازی و... به شور و هیجان این پارک آبی می‌افزاید.

6. فراتر از رویا!

یکی دیگر از خدمات این پارک آبی امکان هماهنگی برای تدارک یک مراسم خاص مثل مراسم عروسی، مهمونی و... در کنار استخر یا ساحل این پارک آبی است. از طریق سایت آکواپارک می‌توانید نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

قیمت بلیط ورودی پاک آبی توزلا چقدر است؟

قیمت بلیط ورودی این پارک در سال 2019 برای روزهای عادی هفته برای هر بزرگسال 65 لیر است. این مبلغ آخر هفته‌ها برای بزرگسالان به نفری 85 لیر افزایش می‌یابد. مبلغ ورودی برای کودکان 4 تا 12 سال در ایام عادی و آخر هفته‌ها 45 لیر است. مبلغ ورودی برای کودکان زیر 4 سال نیز در تمام روزهای هفته رایگان است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به این پارک آبی برای استعلام دقیق و به روز قیمت‌ها به سایت آکواپارک مراجعه کنید.

معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول

قوانین پارک آبی توزلا:

مردان بالای 15 سال بدون همراه خانم نمی‌توانند وارد این پارک آبی شوند. همین موضوع باعث شده که فضای پارک آبی توزلا خانوداگی باشد و در آن همیشه احساس راحتی کنید. ورود به استخر بدون کلاه شنا ممنون است. استرداد وجه بلیط پارک آبی به هیچ عنوان انجام نمی‌شود. حتی در هنگام بارش باران. لطفا به دستورات نجات غریق‌ها و علائم داخل پارک توجه کنید. سرپیچی از آنها ممکن است موجب آسیب جدی به خودتان یا سایرین شود. به دلیل حفظ ایمنی و بهداشت، تمامی ساک‌های شما حین ورودی بررسی می‌شود؛ ورود هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و شی شیشه‌ای به پارک آبی توزلا ممنوع است. در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی یا عملیاتی، استخرها یا جاذبه‌ها می‌توانند به طور موقت برای امنیت شما بسته شوند. پارک آبی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشیا شما نخواهد داشت و مسئولیت حفاظت از آنها با شماست. هنگام ورود می‌توانید آنها را در جعبه‌های امن بگذارید. کودکان زیر 12 سال باید در طول فعالیت‌ها همراه با یک بزرگسال باشند. ورود حیوانات خانکی به پارک آبی توزلا ممنوع است. استفاده از سرسره‌ها برای افراد دارای معلولیت، افردی با مشکلات قلبی، ستون فقرات و زنان باردار توصیه نمی‌شود. علاوه بر این استفاده از جاذبه‌های مهیج این پارک برای افرادی که ترس از سرعت بالا، ارتفاع یا فضای بسته دارند ممکن است دلهره آور باشد. پوشیدن تی شرت، شلوارک، لباس شناهای اندامی هنگام سر خوردن از سرسره‌ها ممنوع است. قیمت‌های ورودی، ساعت، تاریخ و نوع جاذبه‌ها بدون اطلاع قبلی ممکن است تغییر کنند.

برای آشنایی با سایر پارک‌های استانبول می‌توانید مطلب «پارک‌های آبی استانبول» را بخوانید.

موقعیت پارک آبی توزلا در نقشه:



1398/05/07 | کد مطلب: 4564
برچسب‌ها: استانبولترکیه
معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول
معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول پرستو صاحبی
معرفی بزرگترین پارک آبی استانبول

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


ترجمه آزاد: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان