در پی حادثه ای ناگوار یک دانش آموز و یکی از کارکنان آموزشگاه قلم چی شهرکرد در رودخانه زاینده رود غرق شدند


در پی حادثه ای ناگوار یک دانش آموز و یکی از کارکنان آموزشگاه قلم چی شهرکرد در رودخانه زاینده رود غرق شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل اموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت : در پی حادثه ای ناگوار یک دانش آموز و یکی از کارکنان آموزشگاه قلم چی شهرکرد در رودخانه زاینده رود غرق شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پیکار افزود : یکی از دانش آموزان دختر آموزشگاه متوسطه غیردولتی دوره دوم قلم چی شهرکرد که در قالب اردوی سیاحتی به اردوگاه کوثر سامان اعزام شده بود، در پی حادثه ای در رودخانه زاینده رود سقوط کرد.

به گفته وی :به گفته شاهدان عینی بلافاصله یک از کارکنان آموزشگاه که همراه دانش آموزان به اردوگاه اعزام شده بود به قصد کمک و نجات این دانش آموز داخل رودخانه می پرد که به علت جریان شدید آب هر دو نفر در رودخانه غرق می شوند.

وی خاطرنشان کرد بلافاصله پس از حادثه با تماس مسئولان اردو، مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، نیروهای جمعیت هلال احمر، اورژانس و سایر نیروهای امدادی، در محل حاضر و پیکر این دو نفر را چند کیلومتر پایین تر از محل حادثه پیدا می کنند که علیرغم تلاش امدادگران متاسفانه عملیات احیای قلبی و ریوی این دو نفر موفقیت آمیز نبوده و متأسفانه هر دونفر آنها جان خود را از دست دادند.

لازم به ذکر است جزئیات و علل حادثه هم اکنون در دست بررسی است.

46

کد خبر 1284469

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر