تلاش برای یافتن دختربچه 3 ساله جیرفتی ادامه دارد


تلاش برای یافتن دختربچه 3 ساله جیرفتی ادامه دارد

جیرفت - ایرنا - تلاش دستگاه های دولتی و مردم جیرفت برای یافتن مارسا دختربچه سه ساله اهل دهستان میجان که در سیلاب رودخانه فصلی این منطقه غرق شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، شامگاه (شنبه) دختر سه ساله جیرفتی قربانی رودخانه فصلی و سیل روستای میجان این شهرستان شد و از نخستین ساعات اعلام این خبر مجموعه ستاد بحران با همکاری هلال احمر، ورزش و جوانان، تیم آفرود و بومیان منطقه در حال جست و جو هستند.
پدر کودک در بیمارستان بستری شده و جستجوها برای پیدا کردن مارسا همچنان ادامه دارد لذا امیدواریم به زودی شاهد به نتیجه رسیدن این تجسس ها باشیم.

کودک ۳ ساله جیرفتی در سیلاب رودخانه میجان جیرفت ناپدید شد
فرماندار جیرفت گفت: شبانگاه شنبه در پی گیر افتاده یک دستگاه خودرو در مسیر سیلاب در رودخانه میجان جیرفت یک گروه امداد سیلاب با همکاری ستاد بحران فرمانداری و بخشداری جبالبارز و تیم غریق نجات اداره ورزش و جوانان به محل حالدثه اعزام شدند.
ابوذر عطاپور افزود: داخل این خودرو یک زن و شوهر و فرزند سه ساله شان بوده اند که با قصد ترک محل سیلاب اقدام به خروج از خودرو می کنند اما در طول مسیر پدر خانواده که کودک را در آغوش داشته به علت برخورد سنگ به پایش و شدت جریان سیل، کودک از دستش رها و به داخل آب سقوط می کند.
وی اظهار داشت: از ساعت ۲۳ شنبه تا ساعت پنج بامداد گروه های امدادی و مردمی برای جستجوی این کودک در حال تلاش بودند که به علت عدم دسترسی به جنازه کودک فعلا جستجو متوقف شده است.
تلاش برای یافتن مارسا ادامه دارد
وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت هم گفت: به دنبال اعلام مفقودی این کودک تمامی نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده و تلاش برای یافتن وی ادامه دارد.
او از ادامه روند تجسس تا به نتیجه رسیدن عملیات خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون ۲ تیم تجسس و بومیان محلی برای پیدا کردن این دختر بچه بسیج شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت تصریح کرد: برای تجسس بیشتر در مناطق مختلف به منظور یافتن این دختر بچه از هیات کوهنوردی شهرستان جیرفت نیز استفاده شده است.
بیرون کشیدن خودروی حادثه دیده از سیلاب توسط نیروهای راهداری جیرفت
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان نیز گفت: خودروی حادثه دیده از سیلاب در رودخانه میجان جیرفت توسط نیروهای اداره ماشین آلات و اداره راهداری جیرفت بیرون کشیده شد.
احسان شاهرخی افزود: خودروی حادثه دیده با همکاری راهداران از بستر رودخانه خارج و به حاشیه محور حمل شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه مفقود شدن یک کودک در دهستان میجان یک دستگاه لودر با درخواست ستاد بحران به این منطقه اعزام شده است.
امیدواریم با تجهیز تیم های تجسس به سگ های ردیاب شاهد پایان این عملیات باشیم.
گزارش از هادی شفیعی مجاز
۷۴۵۰/۷۴۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق