انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار قزوین آتش گرفت + عکس


انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار قزوین آتش گرفت + عکس

رکنا: قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حریق انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار با تلاش آتش نشانان قزوین مهار شد.

به گزارش رکنا، قدیر موسی خانی اظهار کرد: وقوع حادثه حریق انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در سرای وزیر در بازار قزوین در ساعت ۱۲ و۵۱ دقیقه ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن پنج اکیپ از ایستگاه‌های ۱، ۳، ۶ در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بیرون از انبار و سایر مغازه‌ها بود.

موسی خانی تصریح کرد: با توجه به حضور به موقع آتش نشانان در محل، آتش در کمتر از ده دقیقه مهار شد و هم اکنون آتش نشانان به منظور ایمن سازی و لکه گیری در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت و به بافت تاریخی محل نیز آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: علت این حادثه پس از لکه گیری کامل، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی خواهد شد.

موسی خانی با تأکید بر اینکه این آتش سوزی‌ها در بازار زنگ هشداری برای مالکان و سایر دستگاه‌های اجرایی است، تأکید کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش نشانی قزوین مبنی بر عدم ایمنی بازار قزوین تا کنون توجهی در این خصوص نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس