عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام


عکس های لخت شدن دختران چینی برای وام گرفتن لخت شدن دختران چینی برای گرفتن وام در این کشور یک مورد جنجلی شده است. در یک سایت معروف دانشجویان برای گرفتن وام باید عکس برهنه خود را برای ضمانت ارسال کنند تا وام را دریافت کنند. اینرفتار غیر اخلاقی و زشت باعث واکنتش ها و … نوشته عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار...

عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام

عکس های لخت شدن دختران چینی برای وام گرفتن

لخت شدن دختران چینی برای گرفتن وام در این کشور یک مورد جنجلی شده است. در یک سایت معروف دانشجویان برای گرفتن وام باید عکس برهنه خود را برای ضمانت ارسال کنند تا وام را دریافت کنند.

اینرفتار غیر اخلاقی و زشت باعث واکنتش ها و انتقادهای زیادی شده است.

در اقدامی عجیب و باور نکردنی یک سایت معروف عکس لخت دختران دانشجو رابه عنوان وثیقه دریافت وام دانشجویی می گیرد و مبالغی را به عنوان وام پرداخت می کند.

اگر وام پرداخت نشود، عکس لخت دختران چینی با مشخصات آنها در اینترنت منتشر می شود.

گرفتن عکس های برهنه دختران چینی در حالی است که صورت آنها به صورت کامل مشخص است و کارت شناسایی خود را هم در دست دارند و به عنوان وثیقه استفاده می شود که بسیار در چین جنجالی شده است.

عکس های لخت دختران دانشجو بعنوان وثیقه وام

عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام

این طرح را جی دی کپیتال چین اجرا کرده است و دختران دانشجوی چینی در صورت دادن عکس برهنه می توانند وام بگیرند و در صورت پرداخت نشدن باید منتظر انتشار عکس های خصوصی خود در سطح شبکه های اجتماعی باشندو

به دنبال انتشار این خبر, تعدادی از دانشجویان تصاویر لخت خودرا درحالی که کارتِ شناسایی را در دست خود نگه داشته بودند, برای شرکت «جی دی کپیتال» ارسال کردند.

عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام

دختران لخت چینی برای گرفتن وام

گفته می شود در ازای این اقدام, متقاضیان می توانند 2 تا 5 برابر افراد دیگر وام دریافت کنند.وام دهندگان به دانشجویان گفتند درصورتی که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند, تصاویر برهنه انها در اینترنت منتشر خواهد شد.

به گزارش تالاب روزنامه «بیجینگ یوث دیلی» در گزارشی اعلام کرد یکی از دانشجویان دراین خصوص گفت” قرار هست به زودی یک تجارت کوچک راه اندازی کنم. به همین دلیل در ماهِ فوریه «حدود چهار ماه پیش» با ارسال عکس های برهنه خود به این وبسایت در ازای دریافت « 120000 یوآن 12873 پوند » موافقت کردم. اما در مدت چهار ماه, بدهی های‌ من بیش از دو برابر شده هست.

عکس های لخت دختران برای وام گرفتن

عمل غیر اخلاقی دختران چینی برای گرفتن وام

این دانشجویان از تس انتشار عکس های لخت خود در اینترنت مجبور شدند از خانواده خود پول قرض بگیرند. کاربران زیادی به این طرح زشت و غیراخلاقی اعتراض کردند و اقدام زشت این شرکت را محکوم کردند. شرکت فوق در سال 2007 تاسیس شده است و به تامین وام اینترنتی برای افراد متقاضی مشغول به کار می باشد.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس