سارق با آگهی اینترنتی به دام افتاد


فردی که پس از سرقت چندین دوربین عکاسی و چندین لنز، آن را در یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی کالا ، آگهی کرده بود، از سوی مالباخته شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش ایسنا، اواخر هفته گذشته ماموران عملیات...

فردی که پس از سرقت چندین دوربین عکاسی و چندین لنز، آن را در یکی از سایت های خرید و فروش اینترنتی کالا ، آگهی کرده بود، از سوی مالباخته شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، اواخر هفته گذشته ماموران عملیات کلانتری عباس آباد از وقوع سرقت از یک آموزشگاه در محدوده خیابان شریعتی باخبر شده و با حضور در محل متوجه شدند که چندین دوربین عکاسی و لنزهای دوربین به سرقت رفته است که در همین راستا ماموران تحقیقات میدانی خود برای شناسایی سارق را که هیچ ردی از خود بر جا نگذاشته بود آغاز کردند.

تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه روز جمعه مالک آموزشگاه به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که در حین بررسی سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا ، دوربین ها و لنزهای خودش را با همان مشخصات مشاهده کرده و احتمالا سارق قصد فروش این اقلام را دارد. که در ادامه بنا شد میان مالباخته و فرد آگهی دهنده قراری صوری گذاشته شد و این افراد یکدیگر را ملاقات کنند تا پس از آن ماموران کلانتری وارد عمل شوند.

مالباخته به محل قرار در یکی از محلات جنوب غربی تهران رفته و به محض حضور خریدار در محل، ماموران پلیس نسبت به دستگیری و انتقال وی به کلانتری اقدام کردند. با انتقال متهم به کلانتری وی صراحتا به سرقت ارتکابی اعتراف کرد و گفت که با یکی از دوستانش برای سرقت به آموزشگاه رفته است و قرار بود اموال را به قیمت پایین تری در یکی از سایت های آگهی دهنده اجناس دست دوم به فروش برسانند که دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین اقدامات برای شناسایی و دستگیری همدست این فرد نیز در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج