عامل ناکامی یونایتد مشخص شد


دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد از سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه انتقاد کرده و از آن به عنوان سیاستی ناکارآمد و گیج‌کننده یاد کرده است. نوشته عامل ناکامی یونایتد مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عامل ناکامی یونایتد مشخص شد

دیوید مویس : سیاست نقل و انتقالاتی نادرست، عامل ناکامی یونایتد است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۶
عامل ناکامی یونایتد مشخص شد

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد از سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه انتقاد کرده و از آن به عنوان سیاستی ناکارآمد و گیج‌کننده یاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد با انتقاد از سیاست این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات جاری، از آن به عنوان سیاستی ناکارآمد و گیج‌کننده یاد کرده و معتقد است یونایتد به خاطر در پیش گرفتن چنین سیاستی فصل آینده نمی‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد.

شیاطین سرخ از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ تا کنون تنها موفق به فتح سه جام شده: یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام اتحادیه. یونایتد در شش سال گذشته با وجود صرف هزینه‌های زیاد در بازار نقل و انتقالات در پنج فصل نتوانسته یکی از دو رتبه اول یا دوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

دیوید مویس سرمربی سابق یونایتد می‌گوید رویکرد نامطمئن باشگاه در بازار نقل و انتقالات مانع پیشرفت شیاطین سرخ بوده و یونایتدی‌ها بازیکنان خود را بر اساس پتانسیل‌شان در بازار خریداری می‌کنند و نه کیفیت و قابلیت فوتبالی آنها.

دیوید مویس که بعد از بازنشستگی سر الکس به مدت ده ماه سکان هدایت یونایتد را در دست داشت در گفتگو با میرر در این باره گفت:

” تا یک مدت مشخص نبود رویکرد یونایتد در بازار چیست اما کم کم مشخص شد باشگاه چه رویکردی را در پیش گرفته. یونایتد زمانی ارزش‌ها و کلاس بالایی داشت. ارزش‌های منچستریونایتد می‌گفت همیشه نباید به دنبال خرید بازیکنان گران‌قیمت رفت بلکه بهتر است جوانها را از آکادمی باشگاه به تیم اصلی آورد و پرورش داد”.

سرمربی سابق یونایتد در ادامه گفت:

” البته گاهی اوقات هم باشگاه هزینه می‌کرد تا ستاره‌های بزرگی مثل اریک کانتونا را جذب کند. ستاره‌هایی که باشگاه برای دگرگون کردن تیم جذب می‌کرد مثل کانتونا یا رابین فان پرسی. ما باشگاهی نبودیم که فقط به خاطر هزینه کردن، ولخرجی کند اما اگر هم لازم می‌شد از این کار ابایی نداشتیم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان