آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟


تغییر شرایط آب و هوایی یکی از دلایل و انگیزه های مهم سفر هر گردشگری است. این که در هوای گرم سال برای فرار از روزهای تابستانی دوست دارید به جایی سفر کنید که خوش آب و هواست، اهمیت این نکته را تایید می کند. حتما برای شما این سوال پیش می آید، جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟ در تابستان چطور؟ چرا جزیره بیوک آدا مقصد سفر گردشگران زیادی در فصل های...

تغییر شرایط آب و هوایی یکی از دلایل و انگیزه‌های مهم سفر هر گردشگری است. این‌که در هوای گرم سال برای فرار از روزهای تابستانی دوست دارید به جایی سفر کنید که خوش آب و هواست، اهمیت این نکته را تایید می‌کند. حتما برای شما این سوال پیش می‌آید، جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟ در تابستان چطور؟ چرا جزیره بیوک آدا مقصد سفر گردشگران زیادی در فصل‌های مختلف سال است؟ تنوع آب و هوایی که در طول سال در بیوک آدا استانبول وجود دارد، این جزیره را به محلی مطلوب برای تفریح و گردش تبدیل کرده است.

گشت جزیره بیوک آدا

سفر به بیوک آدا در روزهای بهاری

اگر دوست دارید در فصل بهار با مناظر زیبا و با طراوت بهاری در یک جزیره رویایی روبرو شوید؛ جزیره بیوک آدا را به عنوان مقصد سفرتان در نظر بگیرید. شکوفه‌های زیبا و آب و هوای دل‌انگیز این جزیره روزهای بهاری را برای‌تان دلچسب‌تر می‌کند. اگر حساسیت فصلی دارید، باید بدانید در این فصل از سال ممکن است گرده گل‌ها محرکی برای تشدید حساسیت‌تان باشد! جزیره بیوک آدا در فصل بهار آرام و خلوت است. پیاده روی و دوچرخه‌سواری در گذرها، ساحل و جنگل‌های زیبای بیوک آدا را در این فصل از سال از دست ندهید. پس بهتر است لباس و کفش ورزشی به تن داشته باشید.

رفتن به (پارک طبیعت دیلبورنو) بیوک آدا در فصل بهار خالی از لطف نیست! درشکه‌سواری و دوچرخه‌سواری در این پارک حال و هوای‌تان را بهاری‌تر می‌کند. اگر دوست دارید در این پارک پیاده‌روی کنید، خوب است بدانید این پارک یک کیلومتر مسیر پیاده‌روی دارد. پارک طبیعت در اولین روزهای بهار کمی سرد است، پس قبل از رفتن به این پارک لباس گرم فراموش‌تان نشود.

آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟

سفر به بیوک آدا در روزهای گرم و آفتابی

روزهای گرم تابستان معمولا انگیزه سفر به مناطق خوش آب و هوا را برای گردشگران ایجاد می‌کند. سفر به جزیره‌ای با آب و هوای مطبوع در تابستان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. جزیره بیوک آدا به دلیل موقعیت مطلوب طبیعی‌اش در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. وقتی در اتوبوس‌های دریایی به سمت جزیره بیوک آدا در حرکت هستید از نسیمی که در فضای باز می‌وزد، حسابی خنک ‌می‌شوید. ورزش‌ها و تفریحات آبی در کنار ساحل زیبای بیوک آدا، روزهای گرم تابستانی‌تان را لذت‌بخش خواهد کرد. درشکه سواری در هوای دلپذیر جنگل، زیر سایه درختان کاج یوجه تپه و چشم انداز عالی دریا، فکر گرمای تابستان را از ذهن شما دور می‌کند. خوردن بستنی‌ در بیوک آدا در فصل تابستان بعد از گشت زدن در جزیره حسابی می‌چسبد. خوب است بدانید که در روزهای سرد سال بیوک‌ آدا نمی‌توانید از فروشندگان کافه‌ها بستنی بخواهید! حتی ممکن است موقع سفارش دادن بستنی محلی بیوک آدا با تعجب آن‌ها نیز مواجه شوید.

آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟

پارک طبیعت دیلبورنو در فصل تابستان هوای مطبوعی دارد. در روزهای آفتابی جزیره بیوک آدا رفتن به پارک جنگلی بیوک آدا انتخاب عالی است. تصور کنید در روزی تابستانی بر روی نیمکت‌های پارک در جزیره بیوک‌آدا و در سایه درختان کاج نشسته‌اید و نسیمی خنک از روی دریا صورت‌تان را خنک می‌کند. شاید در این فضای دل‌چسب غذا یا نوشیدنی دلخواه‌تان را هوس کرده باشد، نگران نباشید می‌توانید به کافه و رستوران پارک بروید و سفارش‌تان را تهیه کنید.

آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟

سفر به بیوک آدا در روزهای سرد

روزهای سرد پاییزی و زمستانی در جزیره بیوک آدا حال و هوای خاص خودش را دارد. اگر در فصل‌های سرد سال علاقمند به سفر هستید، بدانید جزیره بیوک آدا در این فصل بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود. فضای جزیره بیوک آدا در فصل سرد سال با آرامش بیشتری همراه است. شما می‌توانید در روزهای سرد زمستان روزهای بارانی و برفی را در یک جزیره زیبا تجربه کنید. گذرها و عمارت‌های برف گرفته در فصل زمستان بسیار زیباست. برف درختان جنگل کاج را سفید می‌کند و سبب می‌شود وقتی به سمت بیوک آدا در حرکت هستید از دور یک جزیره زیبای برفی را ببینید.

در روزهای زمستانی می‌توانید به اماکن تاریخی بیوک آدا بروید. کلیسای قدیمی ایایورگی بیوک‌آدا، کلیسای قدیمی آییوس نیکولاس والدگریک، مسجد قدیمی حمیدیه، یتیم‌خانه یونانی یا یتیم‌خانه پرنیکیپو، خانه معروف رِشات‌نوری گول‌تَکین و برج ساعت بیوک آدا از بهترین جاذبه‌های جزیره بیوک آدا هستند. شما می‌توانید در سفر زمستانی‌تان به جزیره بیوک آدا از آن‌ها دیدن کنید.

درشکه‌سواری در روزهای سرد بارانی و برفی در جزیره بیوک آدا لذت‌بخش است. در زمستان می‌توانید برای گشت در جزیره از دوچرخه‌های موتوری استفاده کنید. رفتن به پارک طبیعت دیلبورنو را در فصل زمستان خالی از لطف نیست. شما می‌توانید با رفتن به این پارک از مسیر پیاده‌روی و یا رفتن به رستوران و کافه‌های آن لذت ببرید.

آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟

تور زمینی استانبول



1398/05/07 | کد مطلب: 4560
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول
آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟
آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟ مریم نیساری
آیا آب و هوا در سفر به بیوک آدا مهم است؟

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی