به مدال آوری شمشیر بازی، کاراته و جودو در المپیک 2020 امیدواریم


به مدال آوری شمشیر بازی، کاراته و جودو در المپیک 2020 امیدواریم

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی به حضور پرقدرت کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک و مدال آوری در رشته های جودو، شمشیربازی و کاراته علاوه بر دیگر رشته های مدال آور ایران در ادوار گذشته ابراز امیدواری کرد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر افزود: از یک سال و نیم قبل جلسات ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراسیایی، المپیک و پارالمپیک را تشکیل دادیم و یک دور کامل همه فدراسیون هایی که می توانستند سهمیه کسب کنند در جلسه شرکت و گزارش ارائه دادند.
وزیر ورزش با بیان اینکه دور جدید جلسات از هفته آینده آغاز می شود تا وضعیت آنها را بررسی کنیم، تصریح کرد: ۶ ماه آخر هم دوباره این بررسی را انجام خواهیم داد. با توجه به سابقه مدال آوری در رشته های تکواندو، وزنه برداری، کُشتی و پرتاب دیسک امیدواریم در کاراته هم مدال‌های خوشرنگ بگیریم. علاوه بر این به شمشیربازی، قایقرانی و جودو امیدواریم. البته جودو و شمشیربازی وضعیت بهتری دارند اما قایقرانی هم دور از ذهن نیست.
سلطانی فر با اشاره به محدودیت منابع افزود: برنامه ویژه برای رشته های المپیکی داریم تا ورزشکاران در رویدادهای مهم کسب سهمیه شرکت کنند و امیدواریم با هماهنگی زیاد نتایج خوبی کسب شود.
وزیر ورزش همچنین در مورد قایق های رویینگ که در گمرک مانده است گفت: تعدادی قایق خریداری شده و با کمک کمیته ملی المپیک هزینه ها را تقبل کرده ایم و به زودی به دست فدراسیون می‌رسد.
سلطانی فر در مورد حاشیه های ایجاد شده نسبت به تغییر زمان ثبت نام والیبال گفت: اگر خبرنگارها حواشی ایجاد نکنند تغییر زمان نام‌نویسی والیبال هیچ حاشیه ای ایجاد نکرده است.
وی ادامه داد: ما دو رویداد مسابقات نوجوانان جهان و سهمیه المپیک بزرگسالان را داریم و گفتیم وضعیت مدیریتی فدراسیون تا دو هفته آینده را بهم نزنیم و 10 - 15 روز دیگر نام نویسی انجام می شود.

مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری از سایت اهداف پروازی و سالن های فدراسیون تیراندازی هم دیدن کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان