پیشنهاد 15 میلیون یورویی اینتر به رم برای ژکو؛ در حال حاضر متقاعد کردن رم سخت به نظر می‌رسد


پیشنهاد 15 میلیون یورویی اینتر به رم برای ژکو؛ در حال حاضر متقاعد کردن رم سخت به نظر می‌رسد

نراتزوری به منظور خرید ژکو، پیشنهادی در حدود 15 میلیون یورو برای ارائه به رم آماده کرده...

طرفداری- اینتر به تلاش خود برای جذب ادین ژکو ادامه می دهد. آنتونیو کونته قویاً خواهان او است و از همین رو سران نراتزوری پیشنهاد جدیدی آماده کرده اند.

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا؛ پیشنهاد جدید اینتر برای ژکو به زودی به دست مسئولان رم می رسد. پیشنهاد قبلی اینتر 12 میلیون یورو بود درحالیکه جالوروسی 20 میلیون یورو می خواهد. اینتر امیدوار است با ارائه پیشنهادی بین این دو مبلغ (حدوداً 15 میلیون یورو) با رم به توافق برسد. با این حال جلب رضایت جالوروسی در شرایط کنونی سخت به نظر می رسد. از طرفی هیگواین هنوز برای انتقال به رم راضی نشده است. از سوی دیگر پائولو فونسکا به شدت از عملکرد ژکو در تمرینات پیش فصل رضایت دارد و خواهان حفظ این مهاجم 33 ساله و حتی تمدید قرارداد با او شده است. اگرچه احتمالاً ژکو تمایلی به تمدید قرارداد از خود نشان نمی دهد، با این حال رم بازهم نمی خواهد او را پیش از انتخاب جانشینی مناسب و یا ارزان تر از مبلغ مورد نظر به اینتر بفروشد.

باید منتظر ماند و دید که پاسخ رم به پیشنهاد جدید اینتر چیست. رم در ازای او 20 میلیون یورو می خواهد؛ در غیراینصورت تنها به شرطی با مبلغی پایین تر مجوز خروج ژکو صادر می شود که جانشین او یعنی گونزالو هیگواین نسبت به انتقال به رم نظر خود را تغییر بدهد.

لازم به ذکر است اخیرا گزارش شد ماروتا با پتراکی در حاشیه مراسم قرعه کشی فصل جدید سری آ در مورد ژکو دیدار خواهند کرد اما امروز پتراکی در این مراسم حاضر نشد. مدیرکل رم یعنی مائورو بالدیسونی نیز در این مورد گفت:

امروز با هیچ کسی در مورد نقل و انتقالات صحبت نکردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز