علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟


علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟ حمله سحر قریشی به مهناز افشار و سخنان وی درباره این بازیگر با واکنش های متفاوتی در شبکه های اجتماعی همراه بوده و بازتاب گسترده ای داشته است. این بازیگر در ادامه حواشی اخیرش، اینبار در یک مصاحبه ویدئویی به صحبت های مهناز افشار علیه خودش […] نوشته علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟ اولین بار در مجله...

علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟

حمله سحر قریشی به مهناز افشار و سخنان وی درباره این بازیگر با واکنش های متفاوتی در شبکه های اجتماعی همراه بوده و بازتاب گسترده ای داشته است.

این بازیگر در ادامه حواشی اخیرش، اینبار در یک مصاحبه ویدئویی به صحبت های مهناز افشار علیه خودش واکنش نشان داده و همچنین به شعارهای مسیح علینژاد در خارج از کشور نیز اشاره کرده است.

علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟

مهناز افشار دو سال پیش زمانی که سحر قریشی از ” منقلب شدنش ” به دلیل حضور در کنار مردم در استادیوم گفته بود،
در یک توییت اعلام کرد : « نمی‌شه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره “منقلب” میشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام. »

حالا سحر قریشی در مصاحبه جدید خود به این اظهارات او واکنش تندی نشان داده است!

علت حمله سحر قریشی به مهناز افشار چیست ؟

او در این مصاحبه در خطاب به یک بازیگر که به نظر می رسد مهناز افشار باشد اعلام می کند که : « سن ات بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس هم نیستی! شما باید باعث افتخار باشی نه اینکه مردم بیان بگن باز توئیت زد.

منبع : فرارو

این حرف ها و سخنان بازیگر ایرانی هنوز از سوی افشار تا کنون واکنشی نداشته است

سحر قریشی ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

این بازیگر اکنون نیز روی پرده سینما قیلم نیوکاسل را دارد .
وی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر به نام سپهر دارد. مادر سحر قریشی ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق سحر در عرصه بازیگری می باشد و با تنها برادرش رابطه ی خیلی خوب و عاطفه دارند.

او یک ازدواج ناموفق با مهران ذاکری داشت و پس از آن مدتی با امید علومی نامزد بود اما به ازدواج نرسید. شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی در رسانه های مجازی منتشر می شود اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق