تیراندازی در آمریکا با 60 کشته و زخمی


61 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دستکم 16 نفر کشته و 44 نفر زخمی شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا؛ براساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 61 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 16 نفر کشته و 44 نفر زخمی شده اند.
در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر نیوارک در ایالت نیوجرسی دو نفر زخمی شدند. در حادثه ای در شهر بالتیمور در ایالت مریلند نیز یک نوجوان و یک جوان 19 ساله زخمی شدند. تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز سه زخمی برجای گذاشت. در حادثه ای در شهر آرلینگتون در ایالت تگزاس نیز دو نفر زخمی شدند. در سرقت مسلحانه ای در شهر فنتون در ایالت میسوری دو نفر زخمی شدند. در تیراندازی در شهر سیلوا در ایالت کارولینای شمالی دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی و علت آن را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است. تیراندازی در ساوانا در ایالت جورجیا نیز دو زخمی برجای گذاشت.
15 مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 163 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 53 نفر کشته و 141 نفر زخمی شده اند. 40 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 224 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 69 نفر کشته و 185 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز چهارشنبه منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید