معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!


معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!

بزرگ، احساس‌برانگیز و پر سر و صدا! این سه واژه را نیک مید مالک تانک لیموزین برای توصیف شاهکار عجیب‌وغریب خود استفاده می‌کند. البته تاد چمبرلین فرمانده تانک او واژه‌ی بهتری را بکار می‌برد: رعدوبرق! تانک لیموزین احتمالاً اولین و تنها تانک کشیده در دنیاست که شما می‌توانید آن را اجاره کنید. این تانک در... The post معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده...

بزرگ، احساس‌برانگیز و پر سر و صدا! این سه واژه را نیک مید مالک تانک لیموزین برای توصیف شاهکار عجیب‌وغریب خود استفاده می‌کند. البته تاد چمبرلین فرمانده تانک او واژه‌ی بهتری را بکار می‌برد: رعدوبرق!

معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!
تانک لیموزین احتمالاً اولین و تنها تانک کشیده در دنیاست که شما می‌توانید آن را اجاره کنید. این تانک در بریتانیا حضور داشته و تردد آن در جاده‌ها کاملاً قانونی است. چرا وقتی که می‌توانید چنین وسیله‌ی متفاوتی را اجاره کنید پس سراغ بنتلی یا رولزرویس می‌روید؟

معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!
داستان این تانک و مالک آن از 30 سال پیش و زمانی که او دو نمونه از تانک را می‌خرد شروع شده است. هدف او در آن زمان فروش یکی از تانک‌ها و نگهداری نمونه‌ی دوم بوده است. البته پیش از آنکه پروسه‌ی تحویل تانک‌ها خاتمه یابد، از او خواسته شده تا یکی از تانک‌ها کرایه شود و او تنها در یک روز بیش از نیمی از پول خرید تانک را دوباره به دست آورده است. از آن زمان به بعد نیک مید اجاره‌ی تانک را یک تجارت مناسب یافته است.

معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!
همان‌گونه که گفته شد که این تانک کاملاً اجازه‌ی تردد در جاده‌ها را داشته هرچند حداکثر سرعت آن باید 32 کیلومتر در ساعت باشد و از زنجیرهایی با پوشش‌های لاستیکی استفاده نماید. البته مالک می‌گوید این تانک لیموزین می‌تواند به سرعت 56 کیلومتر در ساعت دست یابد. این تانک طول و عرض 6.7 و 2.4 متری داشته و وزن آن نیز 17.5 تن است.

معرفی تانک لیموزینی که اجاره داده می‌شود!
البته مالک می‌گوید مانور دادن با این تانک آسان است. دلیل آن نیز چرخش در مرکز است که باعث می‌شود تانک لیموزین منعطف‌تر از یک هامر لیموزین باشد. چمبرلین نیز خاطرنشان می‌سازد تنها مشکلی که با راندن این تانک داشته شکستن آینه‌بغل یک ون ترانزیت در لندن بوده است.


مبلغ اجاره‌ی این تانک از 1600 پوند شروع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !