تصاویر: زندگی ساده علی‌بابا در روستا


تصاویر: زندگی ساده علی‌بابا در روستا

علی‌بابا جمالی ساکن روستای سیل‌گاه در 15 کیلومتری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال‌ و بختیاری است، زندگی علی‌بابای 65 ساله در کنار 6 پسر و 2 دختر و همسرش زرین چند سالی است که از رکود خارج شده و رونق پیدا کرده‌ است. او سال‌ها قبل با کمک تسهیلات 20 میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی دامداری کوچکی در حیاط خانه خود راه‌اندازی کرد.

سرویس عکس و فیلم فردا: علی‌بابا جمالی ساکن روستای سیل‌گاه در ۱۵ کیلومتری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال‌ و بختیاری است، زندگی علی‌بابای ۶۵ ساله در کنار ۶ پسر و ۲ دختر و همسرش زرین چند سالی است که از رکود خارج شده و رونق پیدا کرده‌ است. او سال‌ها قبل با کمک تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی دامداری کوچکی در حیاط خانه خود راه‌اندازی کرد.

علی‌بابا توانست ۲۰ گوسفند به دام‌ خود اضافه کند و در گذر سال‌ها، با بازپرداخت وامش، دامداری خود را گسترش دهد. اکنون او گاو و گوسفند پرورش می‌دهد و از این راه امرار معاش و نیازهای خانواده‌ خود به لبنیات و برخی فراورده‌های دامی را برطرف می‌کند. گرچه در سال‌های اخیر به دلیل افزایش هزینه‌های نگهداری و پرورش دام، شغل او سود گذشته را ندارد، اما امیدوار است تا با دریافت حمایت بیشتر و ادامه یافتن کار دامداری، زندگی روستایی خود را حفظ و روزهای بهتری را برای فرزندانش فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟