مغز متفکر حمله 11 سپتامبر علیه عربستان شهادت می‌دهد


مغز متفکر حمله 11 سپتامبر علیه عربستان شهادت می‌دهد

شفقنا- مغز متفکر حملات یازده سپتامبر سال 2001 در آمریکا موافقت خود را برای شهادت دادن علیه عربستان سعودی اعلام کرده اما برای این کار یک شرط دارد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، خالد شیخ محمد که از او بعنوان مغز متفکر و نفر اصلی حملات به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی و ساختمان پنتاگون در 11 […]

مغز متفکر حمله 11 سپتامبر علیه عربستان شهادت می‌دهد

شفقنا- مغز متفکر حملات یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ در آمریکا موافقت خود را برای شهادت دادن علیه عربستان سعودی اعلام کرده اما برای این کار یک شرط دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، خالد شیخ محمد که از او بعنوان مغز متفکر و نفر اصلی حملات به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی و ساختمان پنتاگون در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ یاد می‌شود موافقت کرده اگر آمریکا او را اعدام نکند در دادگاه شاکیان رژیم عربستان سعودی، علیه ریاض شهادت دهد.

عده زیادی از خانواده‌های قربانیان علیه عربستان سعودی و نقش این کشور در حملات یازده سپتامبر شکایت کرده‌اند. حالا شیخ محمد از طرف وکلای خود به دادگاه فدرال منهتن در نیویورک اعلام کرده حاضر است در این دادگاه علیه عربستان شهادت دهد به شرطی که دولت آمریکا مجازات اعدام را اجرا نکند.

وکلای این تروریست گفته‌اند اگر مجازات اعدام در کار نباشد او همکاری‌های بزرگی انجام خواهد داد.

خبر اصلی را در الجزیره ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022