حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و پنج مجروح برجا گذاشت


حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و پنج مجروح برجا گذاشت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی برون شهری روز سه شنبه در این استان سه کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه پلیس استان مرکزی، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: یکی از این حوادث رانندگی ظهر امروز در جاده روستای هزاربار در شهرستان آشتیان رخ داد که بر اثر آن یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی کامیون ولوو با هم برخورد کردند.

وی توضیح داد: در این حادثه رانندگی شش سرنشین خودروی پراید مصدوم و به بیمارستان انتقال شدند که دو نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: علت این سانحه رانندگی توانایی نداشتن راننده خودروی کامیون در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو بوده است.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: در حادثه رانندگی دیگری که عصر روز سه شنبه در جاده روستای هزاوه به مرزیجران رخ داد؛ یک دستگاه وانت پیکان واژگون شد که بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو در دم جان سپرد و سرنشین دیگر مصدوم شد.
وی بیان کرد: علت این حادثه رانندگی نیز از سوی کارشناسان پلیس بی توجهی به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شده است.

استان مرکزی واقع در قلب کشور از نقاطی است که جاده های برون شهری آن پرتردد هستند و این مسیرها نقش مهمی را در ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارند.

۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!