اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن


اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی را درباره اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن مجید بیان کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن مجید اطلاعیه ای صادر کرد.

بنابر این گزارش، پیرو اطلاعیه مورخ 7/9/97 این سازمان و بند مربوط به امتیاز حافظان کل قرآن مجید مندرج در دفترچه شماره یک آزمون کارشناسی ارشد سال 1398، بدین وسیله اسامی آن‌ دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 شرکت نموده و حائز شرایط می باشند، جهت انجام اقدامات بعدی اعلام می شود. لذا رعایت موارد ذیل برای تمامی داوطلبان گرامی الزامی است:

الف) حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها در جداول ذیل درج شده است، لازم است مدارک زیر را به آدرس، تهران، شهرک قدس، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، طبقه 14، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی، کد پستی 64891-14666 تا تاریخ 98/06/01 ارسال کنند:

الف-1) کپی شناسنامه (صفحه اول و در صورت لزوم صفحه توضیحات)

الف-2) تصویر کارت ملی

الف-3) 2 قطعه عکس 4*3 تمام رخ، تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)

توجه: حافظانی که علاوه بر اکتساب حد نصاب آزمون ارشد، صحت حفظ آنها توسط سازمان دارالقرآن احراز شود می توانند چهار ماه پس از ارسال مدارک برای دریافت مدرک کارشناسی خود با در دست داشتن کارت ملی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی مراجعه کنند.

ضمناً حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که در آزمون سال 98 شرکت نموده اند، در خصوص دریافت هر گونه اطلاعات دیگر از جمله گواهی معدل و تاییدیه تحصیلی، با مرکز مذکور مکاتبه کنند.

ب) حافظان دارای مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی که دارای حداقل مدرک تخصصی درجه 3 حفظ می باشند، لازم است برای استفاده از تسهیلات تا تاریخ 5/6/98 مدارک ذیل را به آدرس سازمان سنجش آموزش کشور، صندوق پستی 4378-15875 حوزه معاونت فنی و آماری سازمان ارسال نمایند:

ب-1) تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایشهای علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث.

ب-2) تصویر مدرک تخصصی صحت حفظ که در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد.

ب-3) فهرست رشته­ها و دانشگاهای انتخابی در مجموعه امتحانی الهیات و معارف اسلامی ( کد رشته 1111)- این فهرست از دفترچه شماره 2 آزمون کارشناسی ارشد قابل بهره برداری می باشد.

دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی حق استفاده از این تسهیلات را دارا نمی باشند.

حافظان کل قرآن مجید که در سال های گذشته از تسهیلات قانون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر استفاده کرده اند، حق استفاده مجدد از این تسهیلات را نخواهند داشت.

جدول اسامی از اینجا قابل دریافت است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا