نمایشگاه کاریکاتور «ملکه کشتی ربا»


نمایشگاه کاریکاتور «ملکه کشتی ربا»

همزمان با برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «ملکه کشتی ربا»، کاربران فضای مجازی از خیانت‌ها و استعمارگری‌های روباه پیر انگلیس نوشتند و # ملکه_کشتی_ربا را داغ کردند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما ، در پی اقدام خصمانه و غیرقانونی انگلیس و توقیف نفتکش حامل نفت ایران بدون هیچ دلیلی در تنگه جبل الطارق، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «ملکه کشتی ربا» در تهران شروع به کار کرد.
در این نمایشگاه هنرمندان جوان انقلابی حوزه کارتون و کاریکاتور بین‌الملل تلاش کردند حقایقی از ملکه استعمارگر انگلیس و درمقابل آن اقتدار ایران را به تصویر بکشند.
در پی برگزاری این نمایشگاه جذاب و دیدنی، کاربران فضای مجازی هشتگ #ملکه_کشتی_ربا را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند و تصاویری از کاریکاتورها و کارتون‌های این نمایشگاه را به اشتراک گذاشتند. کاربران فضای مجازی ضمن انتشار این تصاویر، درصدد آمدند با بیان خیانت‌ها و استعمارگری‌های این کشور چهره واقعی روباه پیر انگلیس را آشکار کنند.
نیروی دریایی انگلیس ۱۳ تیر با این ادعا که کشتی «گریس ۱» در حال حمل نفت به پالایشگاهی در سوریه بود، این نفتکش حامل نفت ایران را در ساحل جبل الطارق مغایر با قوانین بین‌المللی کشتیرانی توقیف کرد که بازتاب‌های منفی فراوانی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. این ابرنفتکش از ایران حرکت کرده بود و حامل نفت خام کشورمان بود که توسط نیروهای نظامی انگلیسی توقیف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!