به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفتمین دوره رقابت های تورنمنت بین المللی جام "الحسن" اردن از روز چهارم لغایت ششم مردادماه به میزبانی شهر امان این کشور برگزار شد.

این رقابت ها با حضور 867 تکواندوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان دو بخش بانوان و آقایان به مدت سه روز برگزار شد.

تیم تکواندوی آقایان و بانوان باشگاه "یاهو" به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان توانست دو نشان طلا، پنج نقره و یک برنز را در هردو بخش را کسب کند.

نیان شاه محمدی بانوی تکواندوکار کردستانی نیز به نمایندگی از استان کردستان در قالب تیم "یاهو" در این رقابت حاضر شد و توانست در وزن یک نشان با ارزش نقره را به خود اختصاص بدهد.

در نتایج انفرادی اوزان مختلف، آرمین هادی‌پور و اکرم خدابنده دو نشان طلا رابدست آوردند، فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی، نیان شامحمدی، آیناز نقدعلی‌پور و هستی ولی‌نژاد پنج نشان نقره را از آن خود کردند و بیتا صنعتی نیز یک مدال برنز را برای تیم ایران کسب کرد.

در پایان تورنمنت بین المللی جام الحسن اردن تیم "یاهو" در رده سنی بزرگسالان موفق شد عنوان ناmب قهرمانی را کسب کند.

گفتنی است، این رقابت‌ها 1G بوده و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم شش امتیاز و نفرات سوم 3.60 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.