ذخیره روزانه بیش از 15 میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید


وزیر نفت گفت: در حال حاضر وزارت نفت روزانه بیش از 15 میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید را ذخیره‌ می‌کند. در شرایط فعلی به لحاظ پالایش وضع خوبی داریم.

ذخیره روزانه بیش از 15 میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید


به گزارش بورس نیوز، بیژن زنگنه پس از حضور در نشست مشترک با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: مهم‌ترین نکته‌ این نشست سه‌جانبه، پیام نمادین آن درباره عزم همه ارکان نظام برای همدلی و تکمیل ظرفیت‌های یکدیگر در شرایط ویژه فعلی برای مقابله با تحریم‌ها و عبور سربلند از این وضع است.

وی درخصوص سابقه طولانی همکاری وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: در این نشست بر ادامه همکاری‌ همه اجزای نظام برای عبور از تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کنونی تاکید شد تا به لطف الهی و پشتیبانی مردم در بخش‌های توسعه‌ای و عملیاتی مانند صدور نفت و فرآورده‌های نفتی، پروژه‌ها و توسعه‌ طرح‌ها و اجرای منظم پروژه‌ها موفق ظاهر شویم.

وزیر نفت درباره تصویب کلیات طرح افزایش ظرفیت پتروپالایشگاهی در مجلس نیز بیان کرد: در این نشست مقرر شد آیین‌نامه اجرای این قانون با همکاری طرف‌های ذی‌ربط تدوین و پس از تصویب دولت هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

زنگنه درخصوص تولید بنزین در کشور ادامه داد: در حال حاضر وزارت نفت روزانه بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید را ذخیره‌ می‌کند. در شرایط فعلی به لحاظ پالایش وضع خوبی داریم.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022