تولید 100 برنامه درباره وظایف متقابل دولت و مردم از نگاه امیر(ع) ویژه عید غدیر


تولید 100 برنامه درباره وظایف متقابل دولت و مردم از نگاه امیر(ع) ویژه عید غدیر

میرآقابابا از تولید 100 برنامه کوتاه پنج دقیقه‌ای با موضوع وظایف دولت و مدیران دولت اسلامی از نگاه امام علی(ع) و وظایف مردم نسبت به حکومت اسلامی از منظر امیرمومنان(ع) به همت بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: 100 فیلم کوتاه پنج دقیقه ای با موضوع وظایف کارگزاران حکومت اسلامی از نگاه امیر مومنان علی علیه السلام تولید شد.

بنابر این گزارش، «سیدمحمد میرآقابابا» با اعلام این خبر اظهار کرد: با تقاضای بسیار بالای محتوا و محصولات غدیری از سوی فعالان فرهنگی و خودجوش مردمی، هیئت ها، ادارات، دستگاه ها و ستادهای مردمی غدیر در کشور مواجه هستیم و این استقبال را نشان از اوج گیری علاقمندی آحاد مردم برای خدمت به ترویج گستردۀ پیام های بسیار مهم غدیر و آموزه های امام علی (ع) و صاحب غدیر می دانیم .

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر گفت: به مدد مولای متقیان علی علیه السلام با اینکه بیش از 20 روز به آغاز دهه امامت و ولایت مانده و با وجود مشکلات اقتصادی فراوانی که بر دوش مردم فهیم کشورمان سنگینی می کند، استقبال برای برگزاری برنامه های متعدد و متنوع غدیری در دهه امامت و ولایت رو به افزایش است و ان شاء الله شاهد برگزاری دهه ای باشکوه و در شان غدیر باشیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز برنامه های متعدد و متنوعی برای ترویج اندیشۀ ناب غدیر در حال تدارک است و بیش از 300 ستاد استانی، شهرستانی، ستادهای ادارات و سازمان ها مشغول بکار هستند.

وی ادامه داد: آحاد مردم همه می توانند بطور خودجوش و حتی به مقداری اندک ولو اینکه یک طعام برای غدیر نذر بدهند، یا یک ایستگاه صلواتی بزند و یا یک کتاب غدیری هدیه کنند و یا یک قرص نان به همسایه بدهند، تلاش کنند تا به هر طریق ممکن درگرامیداشت ایام شادی اهلبیت سلام الله علیه شراکت کنند و از ثواب کثیر آن بهره مند شوند و به فرمودۀ مقام معظم رهبری مهم آن است که متوجه پیام های غدیر بشویم و همه به سمت علی وارشدن حرکت کنیم.

میرآقابابا تاکید کرد: یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای تبیین و ترویج اندیشۀ متعالی غدیر و رساندن پیام های حیاتبخش غدیر به بشریّت و ملت های جهان، استفاده از ظرفیت رسانه ها است و انتظار می رود رسانه ها با تمام توان برای مولای غدیر خود خوش خدمتی کنند و پیام های راه گشای رسول گرامی اسلام (ص) را به مردم جهان برسانند .

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر در ادامه بیان کرد: این بنیاد نیز در حد بضاعت و توان خود عمل کرده و اقدام خواهد کرد و این مسیر خدمت را ادامه خواهد داد و امیدواریم که غدیر را مانند محرم و عاشورا و بلکه بهتر از آن برگزار کنیم .

میرآقابابا در ادامه گفت: تهیه و تولید برنامه های کوتاه معارفی چند سالی است که مورد توجه مسئولین رسانۀ ملی و مخاطبین و عموم مردم قرار گرفته است و در این میان ویژه برنامه «ارمغان غدیر» از جمله برنامه های است که با رویکرد معارفی با همکاری این بنیاد و شورای معارف سیما به مناسبت های مذهبی مختلف در طول سال از جمله دهۀ امامت و ولایت تولید می شود و در طول ایام دهه امامت و ولایت از شبکه های سیما پخش می گردد و جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است .

وی اضافه کرد: لذا بنیاد بین المللی غدیر امسال نیز 100 برنامه کوتاه پنج دقیقه ای را با موضوع وظایف دولت و مدیران دولت اسلامی از نگاه امام علی (ع) و وظایف مردم نسبت به حکومت اسلامی از منظر امیر مومنان (ع) را با حضور کارشناسان خُبره تولید کرده است که در طول 10 روز دهۀ امامت و ولایت از شبکه های ملی و بین المللی پخش می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یقینا تهیه ، تولید و پخش اینگونه برنامه های معارفی موجب آشنایی بیشتر و ارتقاء معارف کارگزاران و مدیران، مسئولان، مردم و دست اندرکاران دولت اسلامی نسبت به وظایف دینی و اسلامی شده و رضایت خدای متعال و امیرمومنان (ع) را به همراه دارد .

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها