پیشرفته ترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک رز


پیشرفته ترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

در کلینیک رز شما با پیشرفته ترین روش های کاشت مو و ابرو و نیز تزریق چربی مواجه هستید و می توانید با خیال راحت از خدمات ما بهره ببرید. در مورد نحوه کار ما و روش‌های پیشرفته کاشت مو و ابرو و تزریق چربی در این مطلب بیشتر آشنا می‌شوید.

در کلینیک پوست و مو رز شما با پیشرفته ترین روش های کاشت مو و ابرو و نیز تزریق چربی مواجه هستید و می توانید با خیال راحت از خدمات ما بهره ببرید. در مورد نحوه کار ما و روش‌های پیشرفته کاشت مو و ابرو و تزریق چربی در این مطلب بیشتر آشنا می‌شوید.

روش‌های کاشت مو

کاشت مو به روش FIT

در کاشت مو به روش FIT از فولیکول های مو استفاده می شود. تارهای مو از پشت سر و گاهی سایر نقاط مثل سینه و کتف فرد برداشته می شود و تک تک در سر کاشت می شود. این موها دائمی هستند و ریزش ندارند بعلاوه به راحتی می توان موهایی پرپشت ایجاد کرد. امکان تکرار کار هم ات چند بار وجود دارد.

کاشت مو به روش FIT به صورت سرپایی انجام می گیرد. واحدهای فولیکولی مو توسط پانچ برداشته می شوند، در سرم نمکی قرار داده می‌شوند تا آسیب نبینند. سپس شکاف‌های بسیار کوچکی در سر در ناحیه طاسی ایجاد می شود و واحدهای فولیکولی در آن قرار داده می شود. این عمل به بخیه نیاز ندارد و جای برداشت موها خیلی سریع بهبود می یابد. با استفاده از بی حسی، بیمار هنگام عمل دردی را احساس نخواهد کرد.

در این روش به راحتی می توان خط رویش مو را ایجاد کرد و ریزش مو را تا حدود 90 تا 100 ترمیم کرد.

در روشی متفاوت با نام میکروفیت microFIT ، برداشت و کاشت مو با استفاده از ابزار میکروسکوپی انجام می شود که درد خونریزی کمتری به همراه دارد و فولیکول‌های مو حداقل آسیب را می بیبنند.

پیشرفته ترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

فولیکول‌های برداشت شده با دقت و نظم کاشته می شوند.

کاشت مو به روش FUT

این روش مشابه روش FIT است با این تفاوت که در روش FUT نیازی به تراشیدن موی سر نیست و کار با استفاده از تجهیزات بسیار تخصصی انجام می‌گیرد به همین علت دقت و ظرافت کار بسیار بیشتر است. البته در این روش از تیغ جراحی استفاده می شود و یک برش نواری در سر ایجاد می شود و تارهای مورد نیاز برای کاشت مو از این ناحیه برداشت می شود.

در روش BHT به جای استفاده از موهای ناحیه برش خورده، از واحدهای فولیکولی مو در سایر نواحی بدن مثل سینه، بازوها و ران استفاده می‌شود که در نتیجه نیز به جراحی و درد را از بین می‌برد.

کاشت مو به روش SUT

SUT یکی از بهترین روش‌های کاشت مو است. در این روش هم نیاز به تیغ جراحی و بخیه زدن وجود ندارد. کاشت مو با یک دستگاه اتوماتیک و با تعداد تار موی کاشته شده‌ی حدود سه برابر روش دستی انجام می‌گیرد یعنی 14000 تار مو در یک دقیقه.

مراحل کاشت مو در روش SUT تنها در یک جلسه انجام می‌گیرد و ظاهری بسیار طبیعی به موهای فرد می‌دهد.

در این روش فرد بی حس می شود سپس فولیکول‌های مو از ناحیه پشت سر (معمولا) برداشته و فریز می شود سپس به جایگاه طاسی منتقل می‌گردد. به علت فریز شدن تار مو، کمترین آسیب به فولیکول‌های مو می‌رسد.

روش SUT نسبت به دو روش FIT و FUT جدیدتر است و بیشترین تراکم مو را خواهد داشت.

روش PRP

PRP در مواردی به عنوان یک روش جایگزین کاشت مو و جهت درمان ریزش مو به کار می‌رود و در مواردی دیگر همراه با دیگر روش‌های کاشت مو جهت تقویت ضخامت و رشد موهای کاشته شده استفاده می‌شود.

در مواردی که ریزش مو تازه شروع شده و یا به علت کمبود مواد غذایی مورد نیاز، موها دچار ریزش شده اند از PRP جهت درمان استفاده می شود. برای این کار از فرد خون گرفته می شود و با استفاده از سانتریفیوژ، پلاسمای غنی از پلاکت جدا می شود. پلاکت ها از جمله سلول های خونی هستند که دارای فاکتورهای رشد بسیار زیادی هستند که به رشد موها کمک می‌کند. با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف، پلاکت ها به درون سر تزریق می‌شود تا فولیکول های مو تحریک به رشد شوند. پس از مدتی با رشد دوباره موها و افزایش ضخامت آنها موها پر پشت می‌شوند. البته افرادی که برای این درمان انتخاب می‌شوند باید شرایط خاصی داشته باشند.. مثلا ریزش موی آنها ارثی نباشد و سر کاملا کچل نشده باشد.

در مواردی متخصصان کاشت مو، پس از انجام مراحل کاشت مو به آن PRP تزریق می‌کنند تا کاشت، نتیجه بهتری داشته باشد.

روش‌های کاشت ابرو

ابرو یکی از اجزای تأثیر گذار در زیبایی چهره است. به همین علت روش‌های کاشت ابرو امروزه طرفداران زیادی پیدا کرد است. در ادامه این مطلب با جدیدترین روش‌های کاشت ابرو آشنا می شوید که در کلینیک تخصصی پوست و موی رز با کمک متخصصان ما انجام می‌گیرد

پیشرفته ترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

کاشت ابرو در افرادی که قبلا ابروی خود را هاشور زده اند.

کاشت ابرو به روش FUE

در این روش تارهای مو از ناحیه اهدا کننده یعنی پشت گوش برداشت می شود و در نواحی مورد نظر از ابرو کاشته می شود. در کاشت ابرو توجه به زاویه کاشت و جهت رویش مو بسیار مهم است. زاویه باید کاملا دقیق و حساب شده باشد تا فرم ابروها حفظ شود. برای کاشت ابرو به روش FUE، فرد مدت کوتاهی بیهوش می شود. پس از اتمام مراحل کار، ابروی شما رشد طبیعی خود را خواهد داشت و شما می توانید آن را به فرم دلخواه خودتان در بیاورید.

نکته قابل توجه این است که کاشت ابرو به روش FUE حتی در مواردی که قبلا ابرو تاتو یا هاشور زده شده باشد نیز قابل اجرا است.

کاشت ابرو با روش‌های FIT و FUT

روش‌های FIT و FUT که در کاشت مو به کار می‌روند برای کاشت ابرو نیز قابل استفاده هستند. اما همانطور که اشاره کردیم روش FUT نیاز به برش و عمل جراحی دارد اما با این وجود تعداد فولیکول‌هایی که می‌توان از آن برداشت کرد بیشتر از سایر روش‌ها است.

کاشت ابرو به روش SUT

روش SUT در کاشت ابرو نیز کاربرد دارد. در این روش تنها یک جلسه برای کاشت ابروها کافی است و می‌توان ابروها را در جهت دلخواه حالت دهی کرد.

انتخاب روش کاشت ابرو بسته به هدف فرد و نوع ابرویی که می خواهد و نیز نوع ترمیم متفاوت خواهد بود. باد توجه کنید که پس از کاشت ابرو، تارهای کاشته شده می‌ریزند و مدتی طول می‌کشد تا دوباره در آده و رشد کنند. پس برای گرفتن نتیجه مطلوب خود باید صبر زیادی داشته باشید که ممکن است تا یک سال هم طول بکشد!

تزریق چربی چگونه انجام می‌گیرد؟

تزریق چربی نوعی عمل زیبایی و گاهی ترمیمی است که در بسیاری از موارد جایگزین تزریق ژل شده است. در تزریق چربی، بافت چربی از یک نقطه از بدن فرد گرفته می شود و به محل مورد نظر در همان فرد تزریق می شود.

در روش تزریق چربی، چون از سلول‌های خود فرد استفاده می شود پس مشکل پس زدن یا حساسیت را نخواهیم داشت. به علاوه حالت و نرمی بافت کاملا طبیعی است و برخلاف ژل با لمس کردن جابجا نمی‌شود.

تزریق چربی در مواردی مثل رفع چین و چروک صورت، برطرف کردن افتادگی پوست صورت و گونه ها در اثر کاهش چربی (معمولا به علت افزایش سن)، افزایش حجم سینه و باسن و افزایش حجم لب ها انجام میگیرد.

پیشرفته ترین روش کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

تزریق چربی برای درمان شل شدن پوست و رفع چین و چروک ها

موفقیت پیوند چربی و ماندگاری آن کاملا وابسته به نحوه کار و مهارت متخصصی دارد که این کار را انجام می دهد. اگر فرد مهارت کافی نداشته باشد، چربی ها دو تا سه هفته پس از تزریق چربی از بین می‌روند، اما اگر متخصص پوست یا جراح پلاستیک مهارت کافی را داشته باشد، چربی تزریق شده سال ها باقی خواهد ماند.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده جدیدترین خدمات پوست و مو و زیبایی با برگرفته از مجرب ترین پزشکان کشور در تهران می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟