نگاهی به تصاویر و ویژگی‌های نسخه Under Armour Edition گلکسی واچ جدید


سامسونگ در چند روز آینده از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی خواهد کرد. این گجت در مدل‌های بلوتوث و LTE عرضه خواهد شد. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد مدل سومی هم از این ساعت هوشمند با نام Under Armour Edition وارد بازار خواهد شد. این نسخه از گلکسی واچ اکتیو 2 به صورت مستقیم برای رقابت با گجت‌های اپل واچ نایکی...

سامسونگ در چند روز آینده از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی خواهد کرد. این گجت در مدل‌های بلوتوث و LTE عرضه خواهد شد. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد مدل سومی هم از این ساعت هوشمند با نام Under Armour Edition وارد بازار خواهد شد. این نسخه از گلکسی واچ اکتیو 2 به صورت مستقیم برای رقابت با گجت‌های اپل واچ نایکی پلاس و Fitbit Iconic Adidas Edition طراحی و تولید شده است.

ظاهرا نسخه Under Armour Edition تنها به صورت بلوتوث خواهد بود و از MapMyRun استفاده می‌کند. برای جذابیت هر چه بیشتر محصول، سامسونگ استفاده رایگان شش ماهه از برخی سرویس‌های شرکت را برای خریداران فراهم کرده است. این مدل دارای تمامی ویژگی‌های نسخه اصلی خواهد بود و از نظر سخت‌افزاری هیچ تفاوتی با آن نمی‌کند. شرکت سامسونگ برای جذب ورزشکاران به این محصول از طراحی بندهای متفاوتی بهره‌مند شده است که ظاهرا تنها در رنگ‌های سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

نگاهی به تصاویر و ویژگی‌های نسخه Under Armour Edition گلکسی واچ جدید

به مانند مدل‌های استاندارد، Under Armour Edition در اندازه‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود. محصول تازه سامسونگ، با تمرکز بر روی تناسب اندام، مجهز به ECG نیز شده است. البته بر اساس شنیده‌ها این قابلیت تا اوایل سال 2020 و اخذ تاییدیه از سازمان غذا و دارو (FDA) بر روی ساعت فعال نخواهد بود. در هر صورت، قابلیت‌های دیگری نظیر هشدار به کاربر در صورت بالا یا پایین بودن ضربان قلب، به صورت کامل فعال است.

Under Armour Edition با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد و از آخرین نسخه سیستم عامل تایزن به همراه رابط کاربری One UI بهره می‌برد. به احتمال فراوان باید منتظر این دستگاه با قابلیت پشتیبانی از بیکسبی و Samsung Pay باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟