آموزشگاه پیانو پدال نیاوران، هفته گذشته با برگزاری رویدادی باشکوه در منطقه نیاوران، توانمندی­های خود را از طریق اجرای کنسرت هنرجویانش به نمایش گذاشت. این مراسم که توسط خانم صبا راد مجری توانمند کشورمان و با حضور مانی رهنما خواننده محبوب پاپ برگزار شد، با استقبال بالای علاقه­مندان به موسیقی و همچنین هنرجویان فعلی و سابق این آموزشگاه موسیقی روبرو گردید.

مراسم که با اجرای یکی از هنرجویان آغاز شد با سخنان کوتاه استاد ارسلان حاتمی، موسس آموزشگاه پیانو پدال به رسمیت رسید و سپس خانم ژینو ساعدی، از استعدادهای پرورش یافته در آکادمی پدال با اجرای تک نوازی پیانو ادامه یافت. پس از آن اجرای مشترک ژینو ساعدی و استادش ارسلان حاتمی بر روی یک پیانو با استقبال بالای حضار روبرو گردید.

رویداد آموزشگاه پیانو پدال در نیاوران برگزار شدرویداد آموزشگاه پیانو پدال در نیاوران برگزار شد

حضور مانی رهنما بر روی صحنه و نوازندگی پیانوی وی همراه با اجرای صبا راد از جذابیت­های رویداد پدال بود که در بین اجراهای پیانوی هنرجویان انجام شد.

رویداد آموزشگاه پیانو پدال در نیاوران برگزار شدرویداد آموزشگاه پیانو پدال در نیاوران برگزار شد

آموزشگاه پیانو پدال که دارای چند شعبه در شمال تهران است، سال­هاست که با بهره­گیری از اساتیدی که همگی فارغ­التحصیل دانشگاه هنر تهران هستند، تلاش نموده تا آموزش پیانو را به صورت علمی و آکادمیک در محیطی متفاوت و حرفه­ای دنبال کند. آموزش تخصصی به کودکان از نقاط تمایز آموزشگاه پیانو پدال است که در رویداد بزرگ آموزشگاه پدال نیز هنرنمایی نوجوانان پرورش یافته در این آکادمی به خوبی این تمایز را نمایان ساخت.

علاقه­مندان می­توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت­نام (در صورت وجود ظرفیت خالی) با شماره 02126111097 در ارتباط باشند و یا از سایت www.pedal-piano.com دیدن نمایند.