ایکاردی؛ یا یوونتوس یا هیچکس دیگه! (عکس)


مائورو ایکاردی، ستاره 26 ساله اینتر قصد انتقال به تیمی جز یوونتوس را ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم ناکامی احتمالی در جذب روملو لوکاکو، شواهد موید آن است اینتر علاقه ای به حفظ مائورو ایکاردی ندارد اما این ستاره آرژانتینی نیز تصمیم خود را در مورد آینده مشخص کرده است؛ یا انتقال به یوونتوس یا ماندن در اینتر علیرغم این شرایط.

اینتر بعد از پروسه لوکاکو به سرعت به دنبال بررسی شرایط خرید ادینسون کاوانی، مهاجم 32 ساله و اروگوئه ای پاری سن ژرمن رفت اما این بازیکن پیشنهاد اینتر را رد کرده و مدعی شد قصد دارد در سالهای آخر دوران خود در سطح اول اروپا، رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان با پی اس جی را جستجو کند.

مائورو ایکاردی در روزهای اخیر پیشنهاد انتقال به تیم هایی چون ناپولی و رم را رد کرده و به مدیران اینتر گفته یا به یوونتوس می رود و یا در اینتر باقی می ماند. همچنین با توجه به عدم علاقه پائولو دیبالا به معاوضه با روملو لوکاکو، احتمالا او نیز در تورین ماندنی است و احتمال معاوضه بین دیبالا و ایکاردی نیز بین دو تیم یوونتوس و اینتر وجود دارد.

به هر حال تلاش اخیر یوونتوس برای خرید مهاجم بلژیکی منچستریونایتد، شرایط را برای طرفین در مسیر جذب یک شماره 9 قهار دشوار ساخته و مشخص نیست سرنوشت مثلث مائورو ایکاردی، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو چگونه رقم خواهد خورد.

ایکاردی؛ یا یوونتوس یا هیچکس دیگه! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران