یادواره «حافظان نظم و امنیت» فارس برگزار شد


یادواره «حافظان نظم و امنیت» فارس برگزار شد

گروه اجتماعی ـ یادواره شهدای نیروی انتظامی فارس و شهید فعال با عنوان «حافظان نظم و امنیت» در شیراز برگزار شد.

یادواره «حافظان نظم و امنیت» فارس برگزار شد

به گزارش ایکنا از فارس، یادواره 954 شهید نیروی انتظامی فارس و شهید فعال با عنوان «حافظان نظم و امنیت» امروز، 10 مردادماه به‌همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در سالن پیامبر اعظم(ص) کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد.
موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در طول 40 سال انقلاب، نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی تحت زعامت فرماندهی کل قوا در تمام مراحل موفق عمل کرده‌ است.
این فرمانده سپاه، امنیت حاکم بر جامعه اسلامی را ستود و اظهار کرد: امروز بالاترین ضریب امنیت را در نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم.
وی اظهار کرد: به‌منظور ایجاد اتحاد و عرض ارادت به همکاران خود در نیروی انتظامی و به یاد شهید فعال و شهدای نیروی انتظامی این یادواره برگزار شده است تا هم عرض ارادتی به شهدا داشته و هم پیام وحدت و اتحاد خود را به گوش دشمنان برسانیم.
یادآور می‌شود، سخنرانی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی و محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای ناجا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟