سیستان و بلوچستان نماد اتحاد امت واحده اسلامی است


سیستان و بلوچستان نماد اتحاد امت واحده اسلامی است

زاهدان- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان نماد اتحاد امت واحده اسلامی، غیرت و مردانگی و سرزمین مردان و زنان شجاع، مومن، وفادار، نجیب، کریم و شریف است.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۲ هزار و ۵۳۳ طرح محرومیت‌زدایی در جنوب شرق کشور در زاهدان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان سرزمین آفتاب درخشان است و مردمان این دیار همانند طبیعت آن گرم، باعاطفه و مهربان هستند و خدمت کردن به چنین مردمانی مایه افتخار و مباهات سپاه پاسداران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عطر و رایحه دل انگیز غیرت، جوانمردی و گذشت در فضای این دیار آسمانی همواره به مشام می رسد.

وی ادامه داد: مردمان سیستان و بلوچستان شایسته امنیت، خدمت بی منت، رفاه، آسایش و پیشرفت هستند که سپاه با تمام توان خود برای تحقق این آرزوها در کنار مردم این استان است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان نماد سلحشوری، مقاومت و حماسه آفرینی مردان بلوچ، سیستانی و سایر مردانی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این خطه دلاورپرور آمده‌اند تا از شر شیاطین ایمن و برای رفع محرومیت تلاش و خدمت کنند.

وی بیان کرد: قلب رهبر معظم انقلاب بر سربلندی، مجد، عظمت و شکوه ایران اسلامی بویژه سیستان و بلوچستان می تپد.

انقلاب اسلامی؛ انقلاب مستضعفان و محرومان است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی؛ انقلاب مستضغعفان و محرومان است و این یکی از مهمترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: پیام، سیاست، عمل و گفته های انقلاب اسلامی همه برای سربلندی، اقتدار، عظمت، مجد و شکوه مسلمانان بویژه مستضعفان است برای همین مستکبران عالم با این انقلاب سر ستیز دارند.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: مستکبران در سرزمین مستضعفان با اندیشه‌های انقلاب اسلامی می جنگند زیرا آنان نمی خواهند که اندیشه‌های ناب انقلاب به کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و سایر کشورهای رسوخ کند.

وی تصریح کرد: مستکبران و استعمارگران می خواهند از مسلمانان و کشورهای اسلامی سیمای فقر، ناامنی، بی‌حرمتی به نوامیس و عقب ماندگی منعکس شود و این نیت و نقشه شیطانی آنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین اولویت های استکبار جهانی و استعمارگران این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند، منطقه را ناامن و مردم را آواره کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و استعمارگران برای ایران عزیز نیز چنین خواب‌های آشفته‌ای داشتند و هم اینک نیز در سر می پرورانند که به حول و قوه الهی سربازان شما در سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه جا برای دفاع از مستضعفان و محرومان با دشمنان درگیر شده و از حقوق این افراد دفاع می کند.

وی ادامه داد: ما هیچگاه اجازه نخواهیم داد خواب‌های آشفته ای که دشمنان و استعمارگران برای ایران اسلامی دیده‌اند تعبیر شود.

مردم ستون و پشتوانه مستحکم سپاه پاسداران هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ستون و تکیه گاه مستحکم سپاه پاسداران هستند و ما به پشتیبانی و حمایت شما مردمان غیرتمند، وفادار و غیور دل بسته‌ایم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران با قدرت شما مردم و تحت رهبری پیشوای‌مان رهبر معظم انقلاب همه جا را امن می کنیم؛ می‌جنگیم و در حال جنگ ایران عزیزمان را می سازیم.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران تنها برای امنیت نمی جنگد بلکه برای ایجاد اشتغال و رفاه حال مردم نیز در میدان حضور دارد و با تمام توان در این بخش نیز در کنار مردم بویژه محرومان است.

وی تصریح کرد: رفاه مردم، پیشرفت، آسایش و عزت ملت ایران فلسفه وجودی ماست همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند«فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما مردم حاکمان سپاه هستید و ما خادمان شماییم. صادقانه می گویم که خدمت زیباترین واژه ای است که ما به آن فکر می کنیم.

وی ادامه داد: ما در کنار اینکه امنیت را تامین و حفظ می کنیم و در این راه شهید می دهیم برای عمران و آبادانی ایران اسلامی نیز جهادگونه تلاش خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمنان بی‌رحم ما که ساکت نیستند اما فرزندان غیور این سرزمین هوشیارند و اجازه کوچکترین ناامنی را به آنان نخواهند داد.

وی ادامه داد: نمی گذاریم نگاه هیچ نامحرمی به ایران اسلامی و مردم عزیز بیفتد.

سپاه برای رفع محرومیت تلاش می کند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نهاد مردمی و انقلابی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد ضمن تامین امنیت در حوزه رفع محرومیت نیز تلاش می کند.

وی بیان کرد: سپاه برای بهبود معیشت مردم سیستان و بلوچستان و سایر مناطق محروم ایران اسلامی با تمام توان وارد میدان شده و کارهای زیربنایی و عمرانی زیادی در دست اقدام دارد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۳۳ طرح محرومیت زدایی که امروز در سیستان و بلوچستان افتتاح شد تنها بخشی از خدمات سپاه در مناطق محروم کشور است.

به گزارش ایرنا ۲ هزار و ۵۳۳ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و ۷۶۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب امروز/پنجشنبه/ با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه ، سردار نقدی، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان ، معاونان استاندار و شماری از مسئولان استانی بطور همزمان در جنوب شرق کشور افتتاح و اهدا شد.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی