اتوبوسرانی تهران: دیوان عدالت قطع همکاری با راننده زن این شرکت را قانونی دانست


اتوبوسرانی تهران: دیوان عدالت قطع همکاری با راننده زن این شرکت را قانونی دانست

تهران- ایرنا - به دنبال انتشار برخی خبرها مبنی بر اینکه اتوبوسرانی تهران و حومه از ادامه کار راننده زن این شرکت (فرحناز شیری) خودداری می کند این شرکت اعلام کرد که دیوان عدالت اداری قطع همکاری با وی را قانونی دانسته است.

مدیرکل منابع انسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در توضیح آخرین وضعیت پرونده این فرد گفت: شخص مذکور به صورت قرارداد موقت برای مدتی با این شرکت همکاری داشته و در همان سال (اواسط سال 1388) نیز قرارداد اشتغال به کار وی به اتمام رسیده است.
«علی باقری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعتراض این فرد در نهایت شاکی سال 1389 توانست رای مثبت مبنی بر بازگشت به کار از دیوان عدالت دریافت کند، اما به دلایل مختلف از جمله دائمی نبودن قرارداد وی و عدم امضای قرارداد تمدید از سوی ایشان، موضوع به منزله پایان همکاری تلقی و حقوق مدت همکاری نیز از سوی سازمان اتوبوسرانی پرداخت شد.
باقری با بیان اینکه با اعتراض شرکت واحد به رأی اولیه دیوان عدالت پرونده به طور مجدد مورد بررسی مراجع ذیصلاح قرار گرفت، ادامه داد: در فاصله سال های ۹۲ تا ۹۷ جلسات رسیدگی در اداره کار و دیوان عدالت اداری برگزار شد و طی چندین مرحله و بر اساس ارائه دادنامه، پرونده در جریان بود.
وی تصریح کرد: در نهایت ، شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری رای مورد اعتراض (رای صادره اولیه ) را مطابق موازین قانونی ندانست و به استناد ماده 57 تشکیلات و آئین دادرسی این دیوان، حکم بازگشت به کار این خانم را دارای نقص اعلام و رای قطعی جدیدی را تیرماه امسال صادر و ابلاغ کرده است.
باقری خاطرنشان کرد: در نهایت، رای شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری طبق مقررات به مشارالیه ابلاغ شد؛ در رأی جدید، قطع همکاری با نامبرده کاملا قانونی و بلااشکال است.
مدیرکل منابع انسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن اظهار تاسف از این موضوع، خود را ملزم به رعایت قانون و اجرای حکم دیوان عدالت اداری می داند.

تهرام/7244/9343

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی