76 هزار مترمربع از معابر مراغه آسفالت ریزی می‌شود


76 هزار مترمربع از معابر مراغه آسفالت ریزی می‌شود

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه از آسفالت ریزی 76 هزار مترمربع از معابر عمومی و خیابان‌های این شهر در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز پنجشنبه در بازدید مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر مراغه از طرح‌های عمران شهری مراغه افزود: در این راستا، ۱۲هزار تن آسفالت با بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف شهر استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: خیابان معلم جنوبی، محوطه تالار بهشت ارتش، مسیر گردشگری روستای علویان، فاز اول و دوم شهرک سهند و حد فاصل میدان پروین اعتصامی تا میدان مولوی در فاز اول شهرک ولیعصر (عج) از مناطقی است که آسفالت‌ریزی در آنها اجرا می‌شود.
احمدی اضافه کرد: آسفالت‌ریزی ضلع جنوبی خیابان جهانگیر نیز از جمله طرح‌هایی است که به طول ۸۰۰ متر و با حدود ۲۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری مراغه در حال اجراست.
وی با اشاره به کلنگ زنی طرح احداث واحدهای تجاری میدان پروین اعتصامی مراغه گفت: این واحدها در راستای اشتغال‌زایی توسط مجموعه مدیریت شهری ساخته خواهد شد.
شهردار مراغه افزود: این مجموعه تجاری در قالب ۸ واحد تجاری با ۲۰۰ مترمربع زیربنا و با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث می‌شود.
احمدی با اشاره به عزم شهرداری برای رونق و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری اضافه کرد: امسال ۱۱طرح نیمه‌تمام با بیش از ۱۰.۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته