برگزاری طرح «رحله» در بافق/حفظ قرآن توسط 40 نوجوان دختر بافقی


برگزاری طرح «رحله» در بافق/حفظ قرآن توسط 40 نوجوان دختر بافقی

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق گفت: برای دومین سال متوالی طرح رحله «حفظ سه جزء از قرآن کریم به مدت 40 روز» در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق در حال برگزاریست.

برگزاری طرح «رحله» در بافق/حفظ قرآن توسط 40 نوجوان دختر بافقیبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از حوزه علمیه خواهران استان یزد، رنجبر، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق با اشاره به برگزاری طرح رحله اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانی بیان کرده‌اند که: «خداى متعال در قرآن فرموده است: «إنّا نَحْنُ نَزّلْنَا الذّکْر و إنّا لَهُ لَحافِظونَ». حفظ قرآن، حفظ معارف الهى، حفظ آیات نازل شده بر قلب مقدس پیغمبر، چیزى نیست که وسوسه‌ها و توطئه‌هاى بشرى بتواند با آن مبارزه کند. حفظ قرآن کار خداست و تدبیر الهى، قرآن را رایج خواهد کرد.»

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «مردم ما با همه‌ وجود و با همه‌ تلاش به دنبال اسلام و قرآن راه افتادند، خداى متعال هم این نعمت را به آن‌ها ارزانى داشت. امروز بحمدالله امواج آموزش و تعلیم و تعلم قرآن بسیارى از نقاط جامعه‌ ما را فراگرفته است و من خوشحالم از این‌ که مى‌بینم جوانان، نوجوانان و کودکان در راه آموزش قرآن تلاش مى‌کنند.»

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق گفت: در همین راستا، دوره 40 روزه حفظ سه جزء از قرآن کریم با همکاری لیلی تشکری از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق در حال برگزاری است و 40 نفر از نوجوانان دختر بافقی به صورت روزانه و شبانه به حفظ قرآن کریم می‌پردازند و بیان نکات اعتقادی و برگزاری کلاس تجوید از برنامه‌های جانبی این طرح است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت