آشنایی با اولین اتوبوس آفرودی و سنگین جهان | فیلم


آشنایی با اولین اتوبوس آفرودی و سنگین جهان | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندتکنیک های کاربردی استفاده از وینچ | فیلم...مشخصات محبوب‌ترین خودروی سایز کوچک جهان | فیل...لذت آفرود در طبیعت با خودروی تویوتا 4 رانر...

کمپانی “تورسوس پریتورین” ادعا کرده اتوبوسی را برای گذر از جاده‌های آفرودی و مناطق سخت آماده کرده است. براساس ادعای این شرکت “تورسوس” اولین اتوبوس آفرودی و سنگین جهان است که می‌تواند به راحتی خود را با ویژگی‌های حرکت جاده‌ای هماهنگ سازد.

کف این اتوبوس با ۳۵ صندلی و حمل تجهیزات مسافران تنها ۴۰۰ میلی‌متر با زمین فاصله داشته و می‌تواند تا عمق ۷۰۰ میلی‌متر وارد آب شود.

این خودرو با هدف رساندن گروهی از مردم به صعب‌العبورترین نقاط جهان طراحی شده و می‌تواند در اختیار صنایع نفت و گاز، سازمان‌های ویژه جنگل‌داری، صاحبان معادن، نیروهای مدیرت بحران و گروه‌های تور و سفر قرار گیرد.

این اتوبوس از یک موتور ۶٫۹ لیتری ۶ سیلندر با توان ۲۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۹۲۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد و بیشینه سرعت آن نیز به ۱۱۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای چنین خودرویی با این ابعاد و مشخصات معقول به نظر می‌رسد؛ خودرو می‌تواند با فرمان راست یا چپ نیز ارائه شود.

همچنین این خودرو به راحتی در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در نواحی سخت و بی‌جاده جهان زندگی می‌کنند. در عین حال شرکت می‌تواند این آفرودر گروهی را لوکس، پر رفاه و با صندلی‌های قابل تنظیم ارائه دهد. یک دستگاه پخش DVD با بلندگوهای پخش نیز در این خودرو تعبیه شده‌اند. هر صندلی نیز به پنجره‌های رنگی، لامپ مخصوص و دریچه تهویه هوا مجهز است.

(۲۹۲)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!