مسعود تابش: صحبت‌های فرشید آقابالازاده، هوادار پرسپولیس در خصوص آسیب دیدگی و مسائل حاشیه‌ای کذب است


مسعود تابش: صحبت‌های فرشید آقابالازاده، هوادار پرسپولیس در خصوص آسیب دیدگی و مسائل حاشیه‌ای کذب است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قصد دارم تا به دادگاه بابت افتراهای هوادار تهرانی شکایت...

طرفداری- صحبت های مدیرعامل باشگاه سپاهان از تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ تا هوادار تهرانی را در ادامه بخوانید.

مهندس مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار طرفداری، در خصوص جنجال های پیش آمده توسط فرشید آقابالازاده، هوادار تهرانی گفت که بخش زیادی از صحبت های این فرد کذب است! مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در رابطه با تاخیر در شروع رقابت های لیگ اظهار داشت:

با توجه به برنامه ای که پیش تر توسط فدراسیون به صورت ضمنی اعلام شد، انتظار داشتیم تا رقابت های لیگ در دهم تا دوازدهم مرداد آغاز شود. برخی از تیم ها برای این مسئله برنامه ریزی کرده بودند و با تعویق اقتادن بازی ها شرایط برای این تیم ها سخت تر شده است. برای مثال سپاهان بازی های تدراکاتی خود را انجام داده و اردوهای پیش فصل را نیز برگزار کرده است و آماده مسابقات است. هرچند

فدراسیون به تنهایی تصمیم گیرنده نبوده و از طریق مراجع امنیتی در ارتباط با آماده شدن ورزشگاه ها برای برگزاری بهتر بازی هماهنگی هایی صورت گرفته است. به هرترتیب با توجه به اعلام صورت گرفته به باشگاه ها بایستی صبر کرد تا مسئولین برگزاری مسابقات بتوانند شرایط را مهیا کنند. هر چند تاخیر یک یا دو هفته ای مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما بیشتر از این می تواند به تیم های با برنامه لطمه بزند.

تابش پیرامون احتمال پیوستن شایان مصلح، بازیکن پرسپولیس به تیم سپاهان تصریح کرد:

نمی توانم در رابطه با جزئیات گزینه های مد نظر سپاهان صحبتی داشته باشم، اما با تعدادی از بازیکنان در حال مذاکره هستیم و در صورتی که پیوستن فردی به باشگاه سپاهان قطعی شود به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره هوادار تهرانی که پس از برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی مصدوم شده و در فضای مجازی صحبت هایی را علیه باشگاه سپاهان انجام داده بود، توضیح داد:

ایشان صحبت های عجیبی مطرح کرده است که می توانم بگویم بخش زیادی از صحبت هایش کذب محض است. ما با مسئولین اورژانس تماس گرفتیم و همه مصدومین توسط اورژانس ثبت شده اند. هیچ اورژانسی ایشان را به بیمارستان منتقل نکرده و این شخص هیچ اطلاعاتی در رابطه با شرایط و چگونگی این اتفاقات نداده و اصلا مستنداتی ارائه نشده است. این شخص گفته که وکیل خود را به باشگاه فرستاده اما من این را هم تکذیب می کنم و هیچ وکیلی از طرف ایشان با ما صحبتی نداشته است. گفته اند که به دادگاه شکایت می کنم اما باید بگویم که من هم اتفاقا قصد دارم تا به دلیل افتراهای ایشان به دادگاه شکایت ببرم چون واقعا مستنداتی ارائه نشده و صحبت های بی اساسی مطرح می شوند.

وی در رابطه با آینده نگری باشگاه سپاهان نیز صحبت کرد:

به فکر آینده باشگاه هستیم و در سطوح مختلف آکادمی خود را تقویت کرده ایم. برای ما مهم تر از قهرمانی در سطوح پایه این است که بتوانیم استعداد ها را پرورش دهیم و بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کنیم. مربیان ما در آکادمی تحصیل کرده در رشته تربیت بدنی بوده و برنامه های ما نیز مبتنی بر طرح توسعه فوتبال هستند که پیشتر تبیین شده است.

مسعود تابش در پایان با اشاره به وضعیت سپاهان در بازه نقل و انتقالاتی یادآور شد:

به اعتقاد من سپاهان در یارگیری بسیار عالی عمل کرده و حتی یکی از رسانه ها گفته است که سپاهان سه، دو جین بازیکن در اختیار دارد! تیم ما کاملا آماده مسابقات است و تیم فعلی مشکلی ندارد اما احتمالا یک یا دو بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه خواهند شد تا بتوانیم با قدرت این فصل را پیش ببریم. برای مسابقات آسیایی هم در نیم فصل شرایط این را خواهیم داشت تا اگر در قسمتی احساس ضعف کردیم، تیم را تقویت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا