مربیان گروه های سرود فعال کانون های مساجد جنوب کرمان معرفی شدند


مربیان گروه های سرود فعال کانون های مساجد جنوب کرمان معرفی شدند

مجید خوبی زاده، گفت: طرح هوای تازه، یک طرح ملی و به عنوان بزرگترین رویداد سرود مساجد کشور است و در جنوب کرمان نیز 5 نفر از مربیان گروه های سرود فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این طرح معرفی شدند.

« مجید خوبی زاده » مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح هوای تازه، یک طرح ملی و به عنوان بزرگترین رویداد سرود مساجد کشور است.
مجید خوبی زاده، افزود: این طرح به منظور آموزش و توانمند سازی مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، بیان داشت: در جنوب کرمان ۵ نفر از مربیان گروه های سرود فعالی که حداقل ۱۵ نفر عضو دارند، برای شرکت در این طرح معرفی شدند.
وی، اضافه کرد: مربیان این گروه های سرود در جنوب کرمان، ایمان عباس زاده از کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، اسماعیل نیک نفس از کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت، عبدالحجت حسینی از کانون فرهنگی هنری علی ابن ابی طالب (س) منوجان، عقیل نظری از کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج (ع ) قلعه گنج و جواد بسنده از کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع ) عنبرآباد هستند که در دوره آموزشی طرح هوای تازه شرکت می کنند.
خوبی زاده، با اشاره به زمان برگزاری این دوره آموزشی، ابراز داشت: این دوره آموزشی از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ مرداد سال جاری، در محل اردوگاه فرهنگی شهدای خرماکلا در استان مازندران برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز