معاون سپاه قدس: داعش در سوریه و عراق دست به جنایت‌های زیادی زد / ‌اسد از مبارزان فلسطینی حمایت می‌کند‌


معاون سپاه قدس: داعش در سوریه و عراق دست به جنایت‌های زیادی زد / ‌اسد از مبارزان فلسطینی حمایت می‌کند‌

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق دست به جنایت‌های زیادی زد، گفت: ‌لشکر زینبیون، فاطمیون‌، حیدریون و نیروهای رزمنده ایرانی فرمان مقام معظم رهبری را اجرا کرده و به مصاف دشمن رفتند.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار محمدرضا فلاح‌زاده امشب در یادواره شهید عارف حسینی و شهدای لشکر زینبیون که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام موسی کاظم برگزار شد، اظهار داشت: شیعیان پاکستان غیرت و شجاعت حسینی دارند و همواره مدافع اهل‌بیت(ع) هستند.
وی افزود: دین اسلام به چند موضوع اهمیت داده است، فراگیری علم نزد اسلام مهم است و تأکید به کسب علم و بالا بردن توان علمی کرده و آن را از محدوده مکان خارج کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تصریح کرد: اهل‌بیت(ع) تأکید کردند قلم علما، شهدا را می‌سازد و راهی صحنه نبرد می‌کند، کسانی وارد دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) شدند با قرآن و اهل‌بیت(ع) و مسجد ارتباط داشتند.
وی بابیان اینکه دین اسلام برای کار و اشتغال اهمیت قائل شده است،گفت: خداوند عبادت را به ده قسمت تقسیم کرده که 9 قسمت آن کار و تلاش و کسب روزی حلال است، اگر کسی لقمه حلال نخورد تربیت‌پذیر نیست و لقمه حلال سبب هدایت و عاقبت‌به‌خیری می‌شود‌.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس بابیان اینکه شناخت وظیفه موضوع مهمی است،ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند عمل به وظیفه مهم است،کسانی که امام علی(ع) را شناختند در جمل و صفین و نهروان در برابر دشمن ایستادگی کردند.
سردار فلاح‌زاده با تقدیر از لشکر زینبیون ابراز کرد: لشکر زینبیون پاکستان ‌در برابر وهابیت شهید تقدیم اسلام کرد، رزمندگان دفاع مقدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و عملیات غدیر، رمضان و بیت‌المقدس شرکت کردند چون امام (ره) را به‌خوبی شناخته و به وظیفه خود عمل و مجاهد فی سبیل‌الله شدند و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق دست به جنایت‌های زیادی زد، افزود: لشکریان اسلام زمانی که متوجه شدند مقام معظم رهبری فرمودند که سوریه به‌عنوان خط قرمز نباید شکسته شود و اگر سوریه با شکست مواجه شود عراق نیز شکست می‌خورد به جبهه حق علیه باطل رفتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس با اشاره به شبهات مطرح‌ شده درباره حمایت بشار اسد از اسرائیل گفت: رئیس جمهور سوریه هیچ‌گونه قرارداد صلحی با رژیم صهیونیستی امضا نکرد و سفارتخانه‌ای برای اسرائیل باز نکرد؛ بلکه از مبارزان فلسطینی حمایت می‌کند.
سردار فلاح‌زاده گفت: لشکر زینبیون، فاطمیون‌، حیدریون و نیروهای رزمنده ایرانی فرمان مقام معظم رهبری را اجرا کرده و به مصاف دشمن رفتند و آنها را از دمشق بیرون راندند و از بارگاه حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) دفاع کردند.
مدافعان حرم حماسه‌های زیادی را خلق کردند
وی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم حماسه‌های زیادی را خلق کردند، بیان کرد: داعش قصد داشت بارگاه حضرت زینب(س) را با خاک یکسان کند ولی غیورمردان مدافع حرم در برابر آن‌ها ایستادگی کرده و با وجود اینکه همه خانه‌ها تخریب و سنگرها متلاشی شد اما زیر تیربارهای دشمن مقاومت کردند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس بابیان اینکه لشکر زینبیون در دفاع از حرم حماسه‌آفرینی کرد، تصریح کرد: این موضوع ریشه در شجاعت و غیرت حسینی مدافعان حرم پاکستانی دارد، یکی از نیروهای لشکر زینبیون 15 داعشی را با تیربار به درک واصل کرد که این اقدام اثبات شجاعت غیورمردان لشکر زینبیون است.
وی خاطرنشان کرد: این روزها ترامپ عربده‌کشی کرده و اسرائیل نوکری ترامپ را می‌کند، دشمنان اسلام بدانند که ایران اسلامی دهه 50 آمریکا را از ایران بیرون کرد و سپس از منطقه بیرون کرد، این موضوع را مطمئن باشند که محور مقاومت سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کرده و به لطف خدا در 20 سال آینده اسرائیلی وجود ندارد و آمریکا در آستانه فروپاشی است.

م

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه