پیکر مداح اردبیلی در ارومیه بدرقه شد


«محمدباقر منصوری» مداح برجسته‌ای که شامگاه پنج‌شنبه و قبل از مرثیه‌سرایی در آیین عزاداری شهادت امام جواد (ع) در ارومیه درگذشت، با حضور تعدادی از مردم و مسئولان این شهرستان جهت انتقال به زادگاهش، اردبیل بدرقه شد.

آفتاب‌‌نیوز :

فرماندار ارومیه روز جمعه که در آیین بدرقه این مداح حضور داشت ضمن تسلیت درگذشت ایشان و شهادت امام جواد (ع) گفت: وی دیشب دچار عارضه قلبی شد و با وجود تلاش نیروهای اورژانس و کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدا(ع) ارومیه، به دیار باقی شتافت.

«علیرضا ملامحمدی‌زاده» با تاکید بر اینکه مرحوم منصوری از مداحان برجسته کشور بود، اظهار داشت: قرار بود پیکر وی پس از اقامه نماز جمعه در روز جاری با حضور جمع کثیری از مردم مومن ارومیه بدرقه شود اما خانواده‌اش ترجیح دادند تا پیکر وی را هرچه سریع‌تر به اردبیل انتقال دهند و همزمان با شهادت امام جواد (ع) تشییع کنند.

مرحوم محمدباقر منصوری ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۲ در اردبیل متولد شد؛ وی از هشت سالگی با توجه به علاقه‌اش به مداحی روی آورد و از محضر اساتید بنام مداحی اردبیل از جمله مرحوم استاد قاسمی، استاد حاج رحیم حیدری و استاد حاج محمدباقر تمدنی کسب فیض کرد.

وی دارای صدایی شیوا و حزن‌انگیر بود و در بین عاشقان اهل بیت (ع) در سراسر جهان به‌واسطه مداحی‌های دلنشین شهره بود؛ وی چند سال پیش نیز دچار بیماری مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا