تصویری دیده نشده از بدل باورنکردنی بوفون در تهران + عکس


تصویری از بدل ایرانی جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای باشگاه فوتبال یوونتوس را مشاهده می کنید. نوشته تصویری دیده نشده از بدل باورنکردنی بوفون در تهران + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری دیده نشده از بدل باورنکردنی بوفون در تهران + عکس

تصویری از بدل ایرانی جانلوئیجی بوفون دروازه بان یوونتوس
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۵
تصویری دیده نشده از بدل باورنکردنی بوفون در تهران + عکس

تصویری از بدل ایرانی جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای باشگاه فوتبال یوونتوس را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصویری از بدل ایرانی جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا و پیشین تیم ملی این کشور در فضای مجازی منتشر شده است .

تصویری دیده نشده از بدل باورنکردنی بوفون در تهران + عکس

جانلوئیجی بوفون (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۷۸ در کارارا) که معمولاً با نام خلاصه‌تر جی‌جی بوفون شناخته می‌شود، دروازه‌بان فوتبال ایتالیایی است که برای باشگاه فوتبال یوونتوس در سری آ بازی می‌کند. او پیش از این کاپیتان تیم ملی ایتالیا بود. بسیاری بوفون را به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال می‌دانند.

وی که در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی با حضور در ششمین جام جهانی دوران فوتبالش بود، در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷، پس از حذف مقابل تیم ملی سوئد در پلی آف مقدماتی جام جهانی و جا ماندن ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با چشمانی گریان، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

ولی در سال ۲۰۱۸ با بازی برابر آرژانتین به فوتبال ملی بازگشت. وی در روز ۱۹ می ۲۰۱۸ در دقیقه ۶۳ و در بازی مقابل تیم هلاس ورونا از تیم یوونتوس خداحافظی کرد و به باشگاه پاریس سن ژرمن پیوست.

بوفون پس از یک فصل حضور در پاریس سن ژرمن از این تیم جدا شد.

بوفون پس از جدایی از پاریس سن ژرمن دوباره به یوونتوس پیوسته و در این فصل سنگر بان دوم بانوی پیر خواهد بود و فصل بعد به کادر مدیریتی این باشگاه پر طرفدار اضافه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...