عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M20s با باتری 6000 میلی‌آمپری


عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M20s با باتری 6000 میلی‌آمپری

سامسونگ به زودی جدیدترین عضو خانواده میان‌رده‌های خود را که گلکسی M20s نام دارد با باتری 6000 میلی‌آمپری معرفی خواهد کرد.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M20s با باتری 6000 میلی‌آمپریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد در کم کردن تولید گوشی‌های میان‌رده خانواده گلکسی M و گلکسی A را نداشته باشد، زیرا این شرکت در حال اضافه کردن محصولات جدیدتری به خانواده‌های میان‌رده خود است. عضو بعدی خانواده گلکسی M گوشی M20 خواهد بود که گفته می‌شود به زودی یک خواهر کوچک‌تر به نام M20s نیز با او همراه می‌شود.

باتری عظیم استفاده شده در گلکسی M20s

یکی از شایعاتی که توجه بسیاری در دنیای فناوری را به خود جلب کرده این است که گفته می‌شود در این گلکسی M20s از یک باتری عظیم ۵۸۳۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد شد. این باتری حتی میزان ظرفیت باتری استفاده شده در گلکسی M20 که ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است نیز زیر سوال می‌برد. شماره مدل گلکسی M20s ظاهراً SM-M207 بوده و کد محصول باتری عظیم استفاده شده در آن EB-BM20۷ABY است. اگر مقدار ۵۸۳۰ میلی‌آمپر ظرفیت رتبه‌بندی شده باشد این بدان معناست که ظرفیت "معمولی" آن ۶۰۰۰ میلی‌آمپر است. مطمئنا این عدد رندتر بوده و راحت‌تر می‌توان آن را به خاطر سپرد.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M20s با باتری 6000 میلی‌آمپری

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید گلکسی M40 از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری آن خبر می‌دهد

هنوز معلوم نیست که چه زمانی سامسونگ گلکسی M20s را به صورت رسمی معرفی می‌کند و همچنین ما اطلاعاتی از این که این دستگاه جدید در کدام کشور‌ها عرضه خواهد شد نداریم. بعضی از اعضای خانواده M تنها در کشور‌های خاصی عرضه می‌شود و ممکن است این اتفاق برای این گوشی و برادر بزرگ‌ترش نیز رخ دهد. اما مطمئنا به محض انتشار اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و مکان آن، اخبار این مسئله در فضای مجازی منتشر می‌شود.

خانواده‌های میان رده سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارند بین بیشتر مردم دنیا محبوبیت خاصی دارند. هدف این خانواده افرادی هستند که از لحاظ مالی توانایی خرید پرچمدارن را ندارند ولی قصد دارند از محصولات سامسونگ استفاده کنند. سامسونگ با تولید این خانواده به همگان ثابت کرد که به فکر اکثر قشرهای جامعه و توان خرید آن‌ها است. البته همانطور که پیشتر گفتیم بعضی از اعضای این خانواده‌های میان‌رده تنها در بعضی مناطق دنیا به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

جدیدترین گوشی سامسونگ با باتری عظیم به بازار می‌رسد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)