اندروید به فکر جایگزین برای SMS است


اندروید به فکر جایگزین برای SMS است

ایتنا - به نظر می رسد که سازندگان گوشی‌های اندرویدی نیز قصد دارند به منظور تسهیل استفاده کاربران از پیام‌رسان‌ها، این قابلیت را در اختیار آنها قرار دهند.


به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی گوگل از این پس بر روی گوشی‌های سامسونگ به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به تازگی یکی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری در شبکه اجتماعی Reddit خبر جدیدی را فاش کرده که سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. وی که سابقه افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ و برخی دیگر از برنامه‌های مربوط به گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را دارد، در این خبر عنوان کرده است که با همکاری سامسونگ و گوگل، از این پس بر روی گوشیهای این برند کرهای اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی گوگل یعنی اندروید مسیجز (android messeges) به صورت پیش‌فرض نصب شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که در گوشی‌های آیفون، برنامه پیام‌رسان اختصاصی اپل به منظور ارتباط بهتر و راحت تر کاربران وجود دارد، حالا به نظر می رسد که سازندگان گوشی‌های اندرویدی نیز قصد دارند به منظور تسهیل استفاده کاربران از پیام رسان ها، این قابلیت را در اختیار آنها قرار دهند.

در واقعیت این برنامه که از سیستم RCS استفاده می‌کند، جایگزین مناسبی برای سیستم‌های مخابراتی پیام رسان SMS است که به کاربران امکانات مختلفی همچون ایجاد گروه، مشاهده گزارش تحویل پیام و همچنین دریافت اعلان برای رسیدن پاسخ مخاطب را می‌دهد.

البته موانع متعددی نیز برای برقراری و راه‌اندازی این امکان وجود دارد و ان قوانین و مقررات متفاوتی است که کشورهای مختلف همچون فرانسه و انگلستان برای استفاده از سیستم (Rich Communication Services (RCS وضع کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو