گزارش نیویورک تایمز از تصمیم اماراتی‌ها در یمن


گزارش نیویورک تایمز از تصمیم اماراتی‌ها در یمن

روزنامه نیویورک تایمز اخیراً در گزارشی مفصل به نقل از مقامات ارشد اماراتی احتمال خروج کامل نیروهای نظامی این کشور از یمن را خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، دولت امارات متحده عربی در بیانیه ای جنگ یمن را طاقت فرسا خطاب کرده است و گفته است به هیچ وجه ممکن نیست در این جنگ پیروز شویم. این بیانیه در حالی است که امارات پیش از این بخش عمده ای از نیروهای خود را از کشور یمن خارج کرده بود.

در بیانیه ابوظبی آمده است جنگ یمن به باتلاقی تبدیل شده است که کشورهای درگیر در آن را غرق می کند. روزنامه نیویورک تایمز اخیراً در گزارشی مفصل به نقل از مقامات ارشد اماراتی احتمال خروج کامل نیروهای نظامی این کشور از یمن را خبر داد.

در این گزارش که روز پنج شنبه منتشر شد، نیویورک تایمز اعتقاد دارد به زودی امارات خروجش از یمن را اعلام خواهد کرد چون به این باور رسیده است که دیگر نمی تواند در مقابل مردم یمن پیروز شوند.

امارات در خروج نیروهایش از یمن تصمیم استراتژیک را برای این اقدام اعلام کرده بود. مقامات این کشور در پی این تصمیم گفته بودند که اعتقاد دارند باید نیروهای خود را برای تهدیدهای دیگر آماده نگه دارند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید