مطهری: وقتی انگلیس نفتکشمان را توقیف کرد باید هم نفتکششان را توقیف کنیم


مطهری: وقتی انگلیس نفتکشمان را توقیف کرد باید هم نفتکششان را توقیف کنیم

نماینده تهران در مجلس گفت: باید ضمن تشریح منطق جمهوری اسلامی برای دنیا، کارهای عملیاتی هم انجام دهیم لذا وقتی انگلیسی‌ها کشتی‌مان را توقیف کردند وظیفه ما آن بود که کشتی آنها را توقیف کنیم و وقتی پهپاد آمریکایی وارد حریم سرزمینی کشورمان شد باید حتما آن را سرنگون می‌کردیم.

مطهری: وقتی انگلیس نفتکشمان را توقیف کرد باید هم نفتکششان را توقیف کنیم
به گزارش فانوس، مطهری درباره تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در فرایندهای داخلی اقتصادی و بهبود روند بازار گفت: اقتدار فقط در عملیات نظامی نیست، بلکه ممکن است در یک مذاکره شرکت کرده و منطق جمهوری اسلامی را به طرف مقابل منتقل کنیم که البته آن هم اقتدار به حساب می‌آید.

وی افزود: باید تمامی این کارها (اقتدار نظامی و اقتدار دیپلماسی) توأم با هم باشد و صرف اینکه بگوییم فقط باید اقدامات عملی انجام دهیم و باب مذاکره را به صورت کلی ببندیم، کار صحیحی به حساب نمی‌آید، لذا این اقدامات باید به موازات یکدیگر جلو برود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید ضمن تشریح منطق جمهوری اسلامی برای دنیا، کارهای عملیاتی هم انجام دهیم و هر جایی که نیاز بود وارد فاز عمل شویم که البته واقعیت آن است که همین موضوع را تاکنون نشان داده‌ایم.

مطهری خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وقتی وزیر خارجه کشورمان در آمریکا در حال مذاکره با کشورهای مختلف است، بخشی از اقتدار دیپلماسی است.

وی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وقتی انگلیسی‌ها کشتی ایران را توقیف کردند وظیفه ما هم آن بود که کشتی انگلیسی‌ها را توقیف کنیم و وقتی پهپاد آمریکایی وارد حریم سرزمینی کشورمان شد باید حتما آن را سرنگون می‌کردیم. لذا نباید یکطرفه به میدان برویم و باید در هر موقعیتی کار صحیح را انجام داد تا به نتایج لازم برسیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس