آتش سوزی جنگل های خجیر در پردیس مهار شد


آتش سوزی جنگل های خجیر در پردیس مهار شد

تهران- ایرنا- رییس آتش نشانی شهرستان پردیس گفت: آتش سوزی شب گذشته در بخش وسیعی از جنگل های خجیر واقع در انتهای روستای سعید آباد این شهرستان مهار شد.

رییس آتش نشانی پردیس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات اطفای حریق شب گذشته در جنگل های خجیر اظهارداشت: پرسنل آتش نشانی ایستگاه خرمدشت پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی، برای اطفای حریق به منطقه خجیر در انتهای روستای سعید آباد جاجرود اعزام شدند و پس از ۲ ساعت گزارش اطفای کامل حریق را داده و به مرکز مراجعه کردند.
مهدی درفکی ادامه داد: دو ساعت بعد، مجدد آتش در همان منطقه شعله ور شد که آتش نشانان برای اطفای حریق به منطقه بازگشتند.
وی گفت:‌ در مرحله دوم دو نفر از پرسنل با تانکر پشتیبانی از ایستگاه آتش نشانی پردیس و یک دستگاه خودروی پیشرو از ایستگاه آتش نشانی بومهن به محل حادثه برای عملیات آبدهی اعزام و در ساعت یک بامداد آتش این منطقه به طور کامل اطفا شد.

رییس آتش نشانی شهر پردیس با اشاره به گزارش آتش سوزی شب گذشته روستای خانلر آباد که در یک کیلومتری شهر پردیس واقع شده خاطر نشان کرد: طی یک شب سه گزارش وقوع حریق از این روستا داشتیم که در آن منطقه وسیعی از درخت‌های شهرداری پردیس را آتش زده بودند و دوباره ساعت شش صبح امروز آتش سوزی وسیعی در این روستا گزارش شد که اطفای آن یکساعت طول کشید.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام /۹۴۴۱//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟