جشن ازدواج آسان 36 زوج آزادشهری برگزار شد


جشن ازدواج آسان 36 زوج آزادشهری برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم جشن ازدواج آسان 36 زوج آزادشهری به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور استاندار گلستان، مدیرکل بهزیستی استان و نیز فرماندار، برخی نیکوکاران و مسوولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز شنبه درمحل هتل الماس آزادشهر به عنوان حامی برگزاری رایگان این جشن انجام شد، ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان در سخنانی از نیکوکاران، موسسه مصباح الهدی و برخی ادارات و نهادهای آزادشهر به خاطر کمک به تامین جهیزیه و برگزاری مراسم جشن ازدواج ۳۶ زوج این شهرستان قدردانی کرد.

وی گفت: بهزیستی گلستان با مشارکت نیکوکاران، اقدامات خوبی برای مددجویان زیرپوشش و دیگر اقشار آسیب پذیر انجام می دهد که برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان یکی از این برنامه ها است که با کمک موسسه مصباح الهدی آزادشهر که در زمینه ازدواج آسان فعالیت دارد، برگزار شد.

غفاری از فعالیت ۷۱ موسسه خیریه در استان گلستان خبر داد و اضافه کرد: این موسسات در سال گذشته مبلغ ۷۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری کردند و در چهار ماهه امسال نیز مبلغ ۶۰ میلیارد ریال جمع آوردی کردند که ۳۰ میلیارد ریال آن برای کمک به سیل زدگان بوده است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود، هادی حق شناس استاندار گلستان نیز با قدردانی از موسسه مصباح الهدی آزادشهر که در مدت چند سال فعالیت مقدمات ازدواج آسان هشت هزار زوج را فراهم کرده است، به هر یک از نوعروسان مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی جهت خرید هدیه و نیز کمک هزینه ۲۴ ساعت اقامت بیشتر در شهر مشهد مقدس اهدا کرد.

علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای به موسسه مصباح الهدی کمک کرد تا صرف برگزاری مراسم ازدواج آسان دیگر نوعروسان این شهرستان شود.

وی همچنین گفت: در سفر امروز استاندار گلستان به آزادشهر علاوه بر افتتاح یک واحد مسکونی در روستای رانشی نراب این شهرستان و بازدید از معدن زمستان یورت، قول مساعد برای جابجایی پادگان نوده نیز داده شد که امیدواریم هرچه سریعتر اجرایی شود.

جشن ازدواج آسان 36 زوج آزادشهری برگزار شد

به گزارش ایرنا، دراین مراسم از بنر آزادشهر پایتخت ازدواج آسان کشور نیز رونمایی شد که به گفته "محمود متقی" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان، اقدامات لازم برای ثبت این نامگذاری درصورتی که اقدامات حوزه ازدواج آسان آزادشهر در بین دیگر شهرهای کشور بی سابقه باشد، انجام خواهد شد.

در همین پیوند حجت الاسلام مرتضی بذرافشان مدیرعامل موسسه مصباح الهدی آزادشهر نیز گفت: هزینه جهیزیه هر یک از زوج های جوان مراسم امروز حدود ۹۰ میلیون ریال است که با همکاری نیکوکاران منطقه شرق گلستان از جمله "مهدی قدیری" صورت گرفته و قرار است شورای اسلامی و شهرداری آزادشهر نیز کمک هزینه برگزاری ازدواج آسان ۲۳ زوج دیگر را تا شهریور امسال تامین نماید.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۹۴ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم