امام جمعه همدان: مدیران ظرفیت نقدپذیری خود را بیشتر کنند


امام جمعه همدان: مدیران ظرفیت نقدپذیری خود را بیشتر کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید ظرفیت نقدپذیری خود را بیشتر کنند چراکه اگر اینگونه نباشد شاهد رشد و تعالی جامعه نخواهیم بود.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی ظهر شنبه در دیدار اهالی رسانه استان همدان با وی به مناسبت هفته خبرنگار، با بیان اینکه مرز تعریف شده ای بین نقد و تخریب نداریم از خبرنگاران خواست در این حوزه مراعات اخلاق را داشته باشند و مشکلات را در مرحله نخست به خود مسئول ارجاع دهند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران باید بحث مطالبه گری از مدیران را از طریق خانه مطبوعات پیگیری کنند تا مسئولان با حضور در جمع آنها خود را موظف به پاسخگویی بدانند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه نقل قول امانت است و باید توسط خبرنگار حفظ و در بیان آن دقت شود ادامه داد: تلاش برای بیان درست حق، شجاعت در گفتار و آگاهی بخشی به جامعه و تابع اغراض سیاسی و جناحی نبودن از دیگر ویژگی های یک خبرنگار است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: کمیته اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه همدان تشکیل شده است که با برگزاری و نشست با ائمه جمعه و مسئولان اقتصادی، تلاش داریم موانع و مشکلات تولید در استان شناسایی و برای حل آنها چاره اندیشی شود.

وی تاکید کرد: ما بنای کار اقتصادی نداریم اما مطالعات و شناسایی موانع تولید و قوانین باز دارنده در این کمیته معرفی و شناسایی می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: از طرح و ایده های خبرنگاران در مسایل اقتصادی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی استقبال می شود تا با جمع آوری این طرح ها، چالش های پیش روی جامعه حل شود.

امام جمعه همدان: مدیران ظرفیت نقدپذیری خود را بیشتر کنند

ایجاد شرایط برابر برای همه خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز در این دیدار گفت: ایجاد شرایط برابر و منصفانه برای همه خبرنگاران در رسانه های مختلف بدون داشتن نگاه سیاسی وظیفه قانونی این اداره کل است.

احمدرضا احسانی افزود: همه گروه ها بدون توجه به جناح و گرایش سیاسی زیر چتر حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرار دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقد سازنده را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کنند اظهار داشت: مسئولان با نقد سازنده می توانند نقاط ضعف خود را شناسایی و نقاط قوت خود را پررنگ تر کنند چراکه نقد و تحلیل سازنده در حوزه های مختلف بسیار راهگشا است.

احسانی افزود: برنامه محوری بر مبنای کار کارشناسی با هدف داشتن برنامه و چشم انداز در فرهنگ و هنر رویکرد جدید این اداره کل است.

وی ادامه داد: خبرنگاران در حوزه توسعه فرهنگی و همه جانبه استان یار و یاور مسئولان هستند و نقش موثری در ایجاد توسعه پایدار دارند.

در این جمع صمیمی جمعی از روسای خبرگزاری ها و خبرنگاران دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

برنامه های هفته خبرنگار در استان همدان از ۱۱ مرداد با پیاده روی خانوادگی خبرنگاران آغاز شده است.

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۲۰۸۷ /۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک