نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای چاراویماق تشدید می‌شود


نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای چاراویماق تشدید می‌شود

مراغه - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چاراویماق از اجرای طرح کنترل نظارت بر شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقلی و تشدید نظارت‌ها در این حوزه خبرداد.

عبدالرضا جباری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با افزایش مسافرت‌های تابستانی و لزوم نظارت بیشتر بر شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر با مشارکت و همکاری پاسگاه‌های پلیس راه در محل پایانه های حمل و نقل مسافر و محورهای مواصلاتی با جدیت دنبال می‌شود.
وی گفت: در این طرح تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل جذب مسافر از روش‌های غیرمتعارف، صدور صورت وضعیت غیرمجاز، جلوگیری از صدور صورت وضعیت وسیله نقلیه دارای نقص فنی، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر کنترل می شود.
جباری اضافه کرد: نظارت جدی بر شرکت‌های حمل و نقل کالا در خصوص تخلفات انجام‌ شده در بخش حمل و نقل کالا، عدم رعایت ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه و صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی از جمله تخلفات انجام‌شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا است.
وی ادامه داد: از این پس شرکت‌های متخلف در حوزه کالا معرفی شده و از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام‌های مرکزی شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌چای شرقی و بخش شادیان شامل دهستان‌های چاراویماق‌شرقی و چاراویماق جنوب‌شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.
این شهرستان با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰کیلومتری جنوب‌شرقی تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت